Heerlijk slapen met de stofzuiger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 7nov12, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje herrie in huis maar ons mannetje slaapt heerlijk!

Ik heb ontdekt dat hij lekker in slaap valt als ik de stofzuiger in zijn kamertje aanzet. Hij gaat dan rustig liggen, en de oogjes vallen vanzelf dicht na een tijdje. Een ideale oplossing voor het moment. 'S Nachts is het gelukkig niet nodig :D

Nog meer kindjes die geluid om zich heen nodig hebben om lekker te kunnen gaan slapen?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb in het begin ook regelmatig de stofzuiger aangezet, dan ging ie altijd meteen lekker slapen :)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wees blij, mijn zoontje is echt doodsbang voor de stofzuiger. Raakt helemaal in paniek als hij het geluid hoort

4. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441
    372
    83
    in een huis
    geen kleintje. Maar mn vriend kan alleen slapen met de radio aan. en daar zit dan een knopje op dat ie automatisch uitgaat naar een uur.

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    sochtends heeft mn meissie soms echt zo'n huilmomentje voor het slapen, ze is dan wel moe, maar het wil niet echt lukken. Dan ga ik ook stofzuigen, is ze zo vertrokken! Een keertje per toeval ontdekt. Ik was zo druk met haar te troosten en het wou niet lukken. Maar we kregen bezoek en ik moest ECHT :) nog stofzuigen... Dus maar even in de box gelegt, begon ze echt te krijsen :( en ik wou supersnel de woonkamer even zuigen, maar ze was na 1 minuut stil... ze lag me gewoon aan te kijken, dus lekker rustig aangedaan met zuigen en toen ik klaar was, lag ze te slapen. Sindsdien pak ik eerst de stofzuiger als ze zo'n slaap-huiltje heeft :):D

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Hier soms een heel hard huilende baby die zich heel moeilijk neer geeft. Even 5 minuten de stofzuiger aan en ze slaapt. :D
    Ik probeer dit zo min mogelijk te doen, maar als ze heel erg overstuur is en niets meer werkt doe ik dus ook de stofzuiger aan.

7. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk! Las hier ook eens van iemand die een elektrische tandenborstel onder het bedje had vastgemaakt. Tandenborstel aan en kindje viel snel in slaap.

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Toen mijn dochter zo klein was werkte inderdaad de stofzuiger of fohn prima om haar in slaap te krijgen. Het geluid schijnt hetzelfde te zijn als bloedstromen in de navelstreng die je baby in de buik hoort.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn jongste slaapt overdag met geluid aan. In het begin de stofzuiger en die kon ik ook eigenlijk niet uitzetten. Nu met fohngeluid.
    Waarschijnlijk zal ze nu wel blijven slapen als ik 'm uit zet maar vindt het ook wel handig dat ze niet van de oudste wakker wordt ;)
    Voor het in slaap komen heeft ze 't nog echt nodig, ze ontspant moeilijk en kan dan de rust niet vinden om in slaap te komen.

10. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat handig! Hier helaas niet, zowel de föhn als stofzuiger niet, autorijden wel

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier lukte het pas met 3,5 maand, daarvoor moest ik haar in slaap wandelen.

12. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    toen de kleine een maand was had ik m in de box en ging ik stofzuigen en meneer was zo vertrokken :D daarna nog vaak gebruik van gemaakt ivm zn huiluurtje.

nu is hij al bijna 14 maand en gaat gewoon lekker slapen zonder dat ik geluid hoef te maken.

13. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier bij ons meisje in het begin gebruik gemaakt van een föhn :)
    Snachts had ze hem ook niet nodig maar overdag kom ik hem ook niet meer uitzetten want dan werd ze wakker :(
    Heb toen voor op de iPad een app gedownload!!! Een aanrader!!!
    White noise heette die app. Hahaha je kunt dan kiezen uit een föhn, auto, een brommende tv, of regen geluiden. Op het kamertje en
    hop lekker slapen!!!! Een aanrader!!

Na een maand of vier hebben we het ineen keer gestopt op vakantie en toen sliep ze gelukkig ook zo in :)

14. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Hier valt hij iets sneller in slaap als ik de vaatwasser uitruim. FYI ik woon in een tweekamerappartement, de keuken zit naast zijn slaapkamer. Maar zonder doet hij het ook goed hoor.

15. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Grappig zeg! Onze zoon slaapt echt niet met geluid aan. Vanaf het begin af aan gewoon herrie gemaakt (poetsen en stofzuigen) boven en sinds een paar weken gaat hij juist huilen als hij mij hoort, want dan wil hij uit bed..

16. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier ook een meisje dat het liefst slaapt met omgevingsgeluid overdag. Ik lees dan ook vaak een boekje bij haar, kijk zachtjes een film of ga de was vouwen in de slaapkamer. Twee vliegen in een klap.
    's Nachts kan ze de 'stilte' prima verdragen.

17. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    gewoon de wasdroger aanzetten werkte hier ook goed toen hij nog heel klein was :)

Deel Deze Pagina