Heb gister een hele leuke luier taart gekregen, met leuke cadeautjes... Waaronder een klein nijntje knuffeltje met een zakje op z'n buik waar een lintje uit komt, en dan op z'n rug een klitteband sluiting, er zat geen verpakking meer bij, dus kan het niet nalezen... zal voor een speen zijn ofzow? Haha iemand enig idee wat ik hiermee moet doen? of ben ik nu heeeeeeeel blond....????
Als ik je beschrijving lees, lijkt t op (wat ik hier noem) t speenbeest.. Ik heb van Difrax een blauw met oranje beesje, met een zakje op de buik, met lintje net klittenband.. dat lintje doe ik aan de speen, als we weggaan met de MC ( valt de speen , vind ik hem sneller terug in de auto) Met het bredere klittenband op de rug, maak ik hem soms ergens aan vast, af en toe aan zo'n "speelband" die tussen die beugels van de MC hangt Ik hoop dat je mn beschrijving zo wat snapt..
Ik heb die nijntje ook, schattig he. Dat lint kun je door de ring van een speen doen. Het klitteband vormt een 'ring' voor om de draaghendel van de maxi-cosi, of voor om het hengsel van de luiertas, of waar dan ook waar je de speen wilt bevestigen. Ik vind hem hartstikke schattig maar eigenlijk gebruik ik liever een 'gewoon' speenkoord... Dus nu is het meer een knuffeltje voor Rosalie dan echt een functioneel iets
Ja ik begrijp het! Tnx! Maare het is dus echt een soort van bewaarzakje? of zuugt je kleintje aan de speen met het knuffeltje eraan? als een soort spenen ketting?
Ik gebruik het meer als bewaarzakje maar je kunt het ook als spenenketting gebruiken (al vind ik het daar niet zo handig voor). Geloof dat ie daar wel voor bedoeld is.
als spenen ketting is ie nogal zwaar lijkt me... nu ligt zijn speentje door heel de wagen als we hem "voor de zekerheid" meenemen, maar dan kan ik hem daarin stoppen Tnx!