ik ben zelf over 2 week jarig, maar weet niet wat ik wil................ ik heb geen hobbbys (meer) boekenkast puilt uit van de boeken, waar minstens 10 boeken in staan die nog gelezen moeten worden. \ik bak wel taarten maar inprinciepe heb ik daar ook al alles voor en puilt mijn keukenkast uit. ik heb een goede fiets, net een nieuw fietsstoeltje. louncheset voor de tuin komt al binnenkort (geld van trouwerij) ik hou niet zo van geurtjes, make up ect ik zou het echt niet weten (ben erg lastig) (voor de motor heb ik ook alles al, en sauna heben mijn ouders) ben een ramp
Ik weet niet of je kinderen hebt, maar anders zoiets van een foto. Sieraad Laten Graveren | Valentijnidee.nl
vrienden en fam willen geen geld geven, (geld zelf kunnen we wel goed gebruiken) ze willen echt kados geven. van mijn vriend krijg ik al een lijst voor om mijn schilderij.
eventuele 2e set kussens voor je lounce zet?? mocht je in the mood zijn voor bijv. mooie roze of lime groene kussen i.p.v wit of zwart ( ligt eraan welke kleur je lounce zet heeft it's an idee..
ik heb tuinstoelen gevraagd (volgende week jarig) maar daar heb je niet veel aan als je loungeset er al aan komt