Heerlijk al die kindjes en de buitenlucht doet mika goed is tot nu goed te genieten.loopt thuis of in zwembroekje of alleen de luier
Heerlijk, en als ik met mn rug naar het huis op het terras zit hoef ik maar weinig in te beelden en ik zit op de camping. Wat ook iemand zei het is ook helemaal niet benauwd! Alles staat ook zo mooi in bloei in de tuin, zit meer buiten dan binnen.
Ik vind het ook top hoor! Aleen af en toe moet er binnen ook wat gebeuren en dat blijft dan wat liggen.. Vooral boven.
normaal vond ik er geen reet aan omdat ik als kok werkte maar nu lekker geen werk dus heerlijk genieten haha. Zoveel mogelijk naar het water(wonen 5 min van een prachtige plas af) mijn zoon zegt ook steeds gaan we nu alweer zwemmen haha. De kids zijn super lief en je hebt er geen kind aan. (alleen de nachten is het vaker spoken door het weer maarja)
Heerlijk! Van mij mag het voorlopig wel zo blijven Moet zeggen dat als ik aan het werk ben (kinderopvang) het minder fijn is, maar heb gelukkig elke dag een uur pauze En werk in het centrum dus dan lekker een uurtje op het terras. Op mijn vrije dagen zijn we zoveel mogelijk te vinden in het buitenzwembad. Aangezien we alleen een balkon hebben, en het daar wel erg heet wordt. & wat iemand net zegt, dat is wel een 'nadeel', dat ik thuis ook niet heel veel doe nu.
ja idd ik doe vaak in de avond effe alles opruimen enz maar bv de was blijft wel liggen haha. ach ja!!! zo vaak is het geen mooi weer dus ik zeg genieten!!!! volgens mij blijft het zeker nog tot wo mooi weer en word het zelf warmer
O ja heeeerlijk dit weer. De kids lekker in het zwembad en ravotten in de tuin. En mama die lekker kan zonnen met dit weer op ons nieuwe grasveld . En het blijft nog wel ff zo'n weer. Ons eigen zwemparadijs: View attachment 338552 Je wordt gewoon vrolijk met dit weer en je krijgt er energie van. En mijn man heeft straks als hij thuis komt 3 weken vakantie. Dus ook hij kan genieten van het zonnetje
Ik hou van dit weer! Heerlijk! Gelukkig heeft niemand hier last van de warmte en zijn we allemaal warmbloedig aangelegd! Dus laat die zon maar schijnen hoor! Heerlijk!