Ben net terug uit Italie. De wasmachine draait. Hang het gewoon buiten vannacht Vrijdag naar de Efteling.
Vandaag de hele dag gewerkt, bij thuiskomst nog 2 uur met man en kinderen in het zwembad gespeeld. Daarna zijn we gaan bbq-en en heb ik nog een uur met de hond gewandeld (een soort sloten toch zodat ze heerlijk kon afkoelen). Vervolgens de kinderen naar bed gebracht en nu lekker in de tuin chillen. Morgen ga ik direct na het werk met een vriendin naar het strand en eten we wat in een strandtent. Ik heb dan (nog wel) geen vakantie, maar zo voelt het wel met dit weer!
Wij hebben zwembad staan in de tuin en daar is het meer dan prima vol te houden. ‘S avonds lekker de BBQ aan of iets anders wat snel klaar is. Tussendoor gewoon werken; maar op kantoor hebben we airco en als ik thuis werk staat de ventilator naast me wat gewoon te doen is. Ik ga echt niet als een kluizenaar leven. Het is eindelijk lekker zomer; dat geklaag over het weer is echt zo typisch Nederlands. Los van zieken en ouderen; maar verder denk ik van; maak je niet druk. Alles gewoon op een lager tempo en geniet juist van het weertje. Voordat je het weet is het weer voorbij.
@LVtje Ja precies, ik ga me echt niet opsluiten nu het lekker weer is. Gister zijn we naar een buitenzwembad geweest. Vandaag wel thuis en heb helaas geen tuin en heb geen mini badje kunnen vinden. Dus ik zet zo bakken water op balkon, ik heb waterpistolen en ga waterballonnen vullen dan kunnen ze lekker spelen. Mijn zoon is super chagrijnig (3 dagen gelogeerd en laat gaan slapen) dus ergens heen gaan is alles behalve leuk.
Het leukste aandit weer is dat mensen alleen naar de huisarts komen als er écht iets is, dus het is heerlijk rustig op de praktijk! Helaas geen airco (wordt aan gewerkt)..
Ik heb daarom vanmiddag lekker vrij genomen. Je bent natuurlijk ook niet goed wijs als je vandaag naar de huisarts komt met een klacht die je al maanden hebt, al hebben wij wel airco op het werk, patiënten vinden het heerlijk en voor het personeel een verademing.
Het is hier nog steeds heerlijk strand weer. Ik word er zo blij van ( behalve dat ik nu moet werken maar oké ). Kindjes hebben een heerlijke kleur, hun haar wordt met de dag lichter door de zon en ze ruiken of naar chloor of naar strand Late avonden, veel buiten zitten, en warme nachten. Van mij mag dit tot halverwege september duren.
Hier is het heerlijk aan het afkoelen, gisteravond echt in een stortbui gelopen met de hond, hij werd helemaal wild en enthousiast, allemaal rondjes rennen, zo heerlijk vond hij het. Ik word zo blij met de voorspellingen voor komende dagen. Graadje of 22 en zo nu en dan een heerlijke bui, hier word ik nu blij van
Kijk nu is het heerlijk zomer weer. Hier in Noord Holland is het rond de 24 graden. Gisteren was het rond de 30 en eigenlijk ook heel goed te doen.
Gedver, hier sinds gister al regen. Ik wil naar buiten, genieten van lange avonden. Het had nog weken mogen duren wat mij betreft
Precies. Ben nu niet in NL maar zie alleen maar regen op de voorspelling als we thuis zijn, bah bah. Doe mij die hitte maar.
Het feit dat de slaapkamer wat koeler is nu, is het enige voordeel aan de regen! Nu mag het zonnetje wel weer komen!
Hier in het noorden is het 29 graden en een zonnetje. Gelukkig niet meer zo benauwd. Tijd voor bbq vanavond
Bizar hoe het zo kan verschillen in hetzelfde land hier in het zuiden amper 18 graden, grijs en regen
Yes hier ook!!! Ik hou van dit weer (oké oké 40 graden is iets te overdreven en binnen 30 graden ook maar de airco komt eraan), maar dit liever dan kou en regen! En sinds vorig jaar een jacuzzi in de tuin dus heerlijk Lekker buiten ontbijten en ‘s avonds eten. Heerlijk alles op de fiets doen, wasjes die je lekker buiten kan ophangen! Wordt gewoon zoveel gelukkiger van dit weer!
Mwah maar het is heel instabiel nog! Ik betwijfel of het echt zoveel gaat regenen. Zoals gisteren was uiteindelijk op veel plaatsen ook maar 1 bui en 26 graden.