Film: Dikkertje dap of My Little Pony welke is leuker?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door aardbei1707, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke film

1. Dikkertje Dap

20 stem(men)
    87,0%
  2. My Little Pony

3 stem(men)
    13,0%
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Ik wil morgen naar de bioscoop met mijn dochter van 5 jaar.

Welke zouden jullie doen?

2. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik ben naar dikkertje dap geweest met mijn bijna 5 jarige dochtertje. Een leuke en lieve film. Mijn dochtertje vond 'm erg leuk en ik ook. My little pony op tv vind ik vaak zo druk.

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Vorige week naar Dikkertje Dap geweest en hij was echt heel leuk! My little pony heb ik niet gezien dus kan ik niet over oordelen, maar Dikkertje Dap is zeker de moeite :thumup:

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dikkerdje Dap is heel leuk en lief.
    Pas met mijn dochter van 5 jaar geweest.
    Little pony ben ik niet zo weg van.

5. maliro

maliro Niet meer actief

Ik heb beide films niet gezien maar ik vind my little pony erg schreeuwerig en druk. Daar hou ik helemaal niet van.
    Dikkertje Dap lijkt me leuk, een onschuldig kleuteravontuur

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.324
    113
    allebei niet gezien maar ik haat my little pony films ;) Voorstukje van dikkertje dap vond ik wel leuk

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Dit!

8. Treez

Treez Niet meer actief

Ik wil ook naar dikkertje dap. De oudste is 7. Is het voor haar dan ook nog een leuke film?

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nou als enige van de groep, wij zijn naar my little pony geweest. Ze vond hem geweldig. Hij is wel hysterisch, eerlijk toegegeven. Maar ik had mijn dochter geen plezier gedaan met dikkertje dap ben ik bang :rolleyes:

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Mijn dochter (6 jaar) wilde naar de My Little Pony film. Mij leek Dikkertje Dap ook leuker. Maar haar keus. Ik vond het een lange zit, die 99 minuten. Zij vond 'm geweldig. Geslaagd uitje! Ik zou zeggen; laat je dochter de trailers van beiden zien en laat haar zelf kiezen. Nog wel goed om te weten dat er wel wat spannende stukjes zitten in de My Little Pony film. Het is niet alleen maar gezellige pony's. ;) (maar uiteindelijk komt alles natuurlijk weer helemaal goed)

11. fafa

fafa Niet meer actief

Nou, inderdaad. Vriend van ons vroeg ook of we met hem en zijn dochter meegingen met de meiden. Had even de trailer gekeken, maar jeetje... Die terror-pony! :eek: Ehhmmm... Laat maar.

Ze zijn wel naar Dikkertje Dap geweest, met oma. Heb hem zelf niet gezien, maar het is volgens mij een leuke, grappige, feelgood film. Dus dat zou mijn keus ook wel zijn

chantal1985 vindt dit leuk.
  12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik ben met mijn 8-jarige naar de film van My Little Pony geweest. Als ik voor mijn vijfjarige moest kiezen, zou ik voor Dikkertje Dap gaan. Ik vond de film van MLP best heftig/druk/spannend.

13. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Haha, nou dat viel ook wel weer mee. :D Het was spannend, maar geen terror, haha.

Er zat naast ons een moeder met een meisje van 3 jaar. Heeft de film afgekeken. Persoonlijk lijkt mij dat wat jong (en lange zit), vond 'm zelf voor m'n 6-jarige net aan geschikt. Maar verschilt per kind ook, natuurlijk. Kan daar voor TS ook niet over oordelen, daarom zou ik ook eerst de trailer even met d'r kijken. Mijn dochter had vooraf al wat filmpjes van de film gezien, en wist dus waar hij over ging. Dat scheelt wellicht.

Maar nogmaals, ik had zelf ook liever Dikkertje Dap willen zien. ;)

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Sorry TS, maar even off-topic: vanaf welke leeftijd is Dikkertje Dap geschikt? Kan het helaas nergens op internet (bioscooppagina's) vinden.. :confused:

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou je dochtertje de trailers laten zien en zelf laten kiezen.
    die van mij zijn 4 en 6 en die kozen volmondig voor de little pony's. Helaas:roflmao:
    ze vonden hem leuk, zijn niet bang geweest en konden hem prima uitzitten. Zelfs zonder pauze. Maar ieder kind is natuurlijk verschillend

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Voor alle leeftijden. https://www.pathe.nl/film/22465/dikkertje-dap

hummeltje5 vindt dit leuk.
  17. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.732
    2.415
    113
    Dikkertje Dap is voor alle leeftijden. Ik ben er met mijn zoontje geweest en het is een leuke, lieve film. Er zit echt niets engs of spannends in. Hij duurt ook niet zo heel lang, 74 minuten. Ik denk dat het er vooral aan ligt of je kind een film ‘uit kan zitten’.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, zeker! Ik ben vorige week ook geweest.

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik zou voor dikkertje dap gaan maar ik ben bevoorrecht want ik ken ik dikkertje dap persoonlijk (Liam)

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Thanks @Miss T en @nijn37 .
    Hier een dreumes van 1,5. Gaan als hij nog net geen 2 is voor het eerst naar een kindervoorstelling in de schouwburg, dus zullen het dan wel zien sowieso.
    Maar Dikkertje Dap kwam ik laatst tegen en leek me zo leuk. Vroeg me alleen af of hij niet wat te jong zou zijn.. (ivm. uitzitten dus).

Deel Deze Pagina