Ik ben naar dikkertje dap geweest met mijn bijna 5 jarige dochtertje. Een leuke en lieve film. Mijn dochtertje vond 'm erg leuk en ik ook. My little pony op tv vind ik vaak zo druk.
Vorige week naar Dikkertje Dap geweest en hij was echt heel leuk! My little pony heb ik niet gezien dus kan ik niet over oordelen, maar Dikkertje Dap is zeker de moeite
Dikkerdje Dap is heel leuk en lief. Pas met mijn dochter van 5 jaar geweest. Little pony ben ik niet zo weg van.
Ik heb beide films niet gezien maar ik vind my little pony erg schreeuwerig en druk. Daar hou ik helemaal niet van. Dikkertje Dap lijkt me leuk, een onschuldig kleuteravontuur
Nou als enige van de groep, wij zijn naar my little pony geweest. Ze vond hem geweldig. Hij is wel hysterisch, eerlijk toegegeven. Maar ik had mijn dochter geen plezier gedaan met dikkertje dap ben ik bang
Mijn dochter (6 jaar) wilde naar de My Little Pony film. Mij leek Dikkertje Dap ook leuker. Maar haar keus. Ik vond het een lange zit, die 99 minuten. Zij vond 'm geweldig. Geslaagd uitje! Ik zou zeggen; laat je dochter de trailers van beiden zien en laat haar zelf kiezen. Nog wel goed om te weten dat er wel wat spannende stukjes zitten in de My Little Pony film. Het is niet alleen maar gezellige pony's. (maar uiteindelijk komt alles natuurlijk weer helemaal goed)
Nou, inderdaad. Vriend van ons vroeg ook of we met hem en zijn dochter meegingen met de meiden. Had even de trailer gekeken, maar jeetje... Die terror-pony! Ehhmmm... Laat maar. Ze zijn wel naar Dikkertje Dap geweest, met oma. Heb hem zelf niet gezien, maar het is volgens mij een leuke, grappige, feelgood film. Dus dat zou mijn keus ook wel zijn
Ik ben met mijn 8-jarige naar de film van My Little Pony geweest. Als ik voor mijn vijfjarige moest kiezen, zou ik voor Dikkertje Dap gaan. Ik vond de film van MLP best heftig/druk/spannend.
Haha, nou dat viel ook wel weer mee. Het was spannend, maar geen terror, haha. Er zat naast ons een moeder met een meisje van 3 jaar. Heeft de film afgekeken. Persoonlijk lijkt mij dat wat jong (en lange zit), vond 'm zelf voor m'n 6-jarige net aan geschikt. Maar verschilt per kind ook, natuurlijk. Kan daar voor TS ook niet over oordelen, daarom zou ik ook eerst de trailer even met d'r kijken. Mijn dochter had vooraf al wat filmpjes van de film gezien, en wist dus waar hij over ging. Dat scheelt wellicht. Maar nogmaals, ik had zelf ook liever Dikkertje Dap willen zien.
Sorry TS, maar even off-topic: vanaf welke leeftijd is Dikkertje Dap geschikt? Kan het helaas nergens op internet (bioscooppagina's) vinden..
Ik zou je dochtertje de trailers laten zien en zelf laten kiezen. die van mij zijn 4 en 6 en die kozen volmondig voor de little pony's. Helaas ze vonden hem leuk, zijn niet bang geweest en konden hem prima uitzitten. Zelfs zonder pauze. Maar ieder kind is natuurlijk verschillend
Dikkertje Dap is voor alle leeftijden. Ik ben er met mijn zoontje geweest en het is een leuke, lieve film. Er zit echt niets engs of spannends in. Hij duurt ook niet zo heel lang, 74 minuten. Ik denk dat het er vooral aan ligt of je kind een film ‘uit kan zitten’.
Ik zou voor dikkertje dap gaan maar ik ben bevoorrecht want ik ken ik dikkertje dap persoonlijk (Liam)
Thanks @Miss T en @nijn37 . Hier een dreumes van 1,5. Gaan als hij nog net geen 2 is voor het eerst naar een kindervoorstelling in de schouwburg, dus zullen het dan wel zien sowieso. Maar Dikkertje Dap kwam ik laatst tegen en leek me zo leuk. Vroeg me alleen af of hij niet wat te jong zou zijn.. (ivm. uitzitten dus).