Nou, heb ik weer. Probeer ik kipfiletjes te bakken. Ik heb geen deksel voor de koekenpan, dus ik had er een iets kleiner deksel voor gebruikt en er water bij gedaan. Nu is het deksel vacuum gezogen in de pan (met kipfilet eronder. Ik kan er dus niet meer bij. Het hele spulletje van het vuur gehaald, maar hoe krijg ik die deksel er nu af?
Een sateprikker oid er proberen tussen te steken? Of met een mes (met de botte kant heel voorzichtig) eronder proberen te komen zodat er wat lucht bij kan?
Deksel koud laten worden en pan warm. Geen idee hoe maar dan is de deksel op zn koudst en dus kleinst en de pan juist op zn grootst. Succes, zou het kipfiletje nog te eten zijn?
Mes en sateprikker heb ik ook al geprobeerd. En ik heb het wel gelijk van het vuur gehaald, dus als ik er bij kan zijn ze vast nog te eten...
Deze kan op slot. De pan is inmiddels afgekoeld, en toen ik net ging kijken (had hem buiten gezet) kon ik de deksel er zo af pakken. Toch bedankt voor de tips Oh ja mijn filetjes zien er nog eetbaar uit..