YouTube - Golden Earring- Going to the Run [With Lyrics] geen zomerhit, maar wel een hit uit een zomer. ik plaats hem hier ter nagedachtenis aan mijn vriendinnetje* en aan die mooie zomer ik mis je meid!!
Ik word erg blij van the elephant love medley uit de moulin rouge (dan wel geen zomer nummer maar wel leuk)
Ow ik begrijp helemaal wat je bedoeld...ik zie me zelf al helemaal zitten....heel erg relaxed met een cocktail op een rustig plekje met de zon op mn bol en de wind door mn haren! LOVE IT!
Ik vind veel nummers leuk, ook dat nummer van die Jolanda Cool maar ook gypsy kings, en vind pina colada song ook wel leuk
Ook erg lekker: YouTube - Bob Sinclar & Sahara ft. Shaggy - I Wanna (Radio Edit) 2010 YouTube - B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore [Official Music Video] YouTube - Stromae - Alors On Danse Een oudje en heel fout, maar wel een echt zomernummer: YouTube - Miranda - Vamos A La Playa Nog een paar: YouTube - Passion Fruit - The Rigga Ding Dong Song YouTube - bob marley - sun is shining - remix! YouTube - Yves LaRock - Rise Up
Oh ja, de gipsy kings! Die zijn ook erg leuk. Lambada ook, maar hier nog een lied van: Kaoma YouTube - Kaoma - Dancando Lambada Live at Peter's Pop Show 1989 Geweldig...