Hier ga ik HEEL hard van huilen Setting: EEN verliefd zusje, met dat nummer op een cd.. Gekregen van haar vriendje, lekker luisteren... en dat 100x per dag *Dus wel jeugd sentiment*
Ja, Vamos a la playa is echt een zomerhit, én jeugdsentiment. Dat is voor mij ook deze YouTube - Ryan Paris - Dolce Vita (1983) Ryan Paris, Dolce Vita
Toevallig heb ik vorige week een hele (foute) zomerhits cd in elkaar gezet om lekker in de stemming te komen Zie hier al een aantal nummers van mijn cd voorbij komen! Waar ik ook lekker vrolijk van word: YouTube - Akcent - Kylie (Official Video) Nog niet zo heel oud, wel lekker fout
leuk... Ik heb altijd zo hard meegezongen met dat liedje. En nu ik het weer hoor wordt ik direct blij. Het is een soort jeugdsentiment.
Enrique Iglesias ft. Pitbull - I like it YouTube - Enrique Iglesias feat. Pitbull- I like it + lyrics Dit is toch wel mijn ultieme zomerhit van dit jaar....Ik moet altijd uitkijken dat ik hem met zoonlief in de auto niet te hard aan zet...
Hier ga ik helemaal in mee. Kan er geen genoeg van krijgen! Sta gewoon te dansen in huis als dit nummer komt en zoontje lief van 2 kijkt me echt zo aan
The drums - lets go surfing YouTube - The Drums - Let's Go Surfing HQ Toch wel het ultieme zomerse liedje voor mij van dit jaar. Super vrolijk en een beetje gek ook!
Een nieuwe! YouTube - Vengaboys & Perez Hilton - Rocket to Uranus (3D - Red/Cyan) Video is trouwens wel in 3d, dus kijkt wat irritant.