Hoi meiden, Omdat ik zo gigantisch baal deze ochtend wil ik even mijn verhaal doen en vragen; wat zouden jullie doen??? Op dit moment zijn we 3 weken vrij, de eerste week hebben we de kinderkamer geverfd, de 2e week zijn we lekker naar België geweest en deze week wilden we het verfwerk afmaken zodat er vandaag een nieuwe vloer gelegd zou kunnen worden op de 1e etage. Ik had iemand geregeld via MP en hem van de week nog gebeld om te vragen of het nog doorging, 'absoluut', was zijn antwoord. Krijg ik om half 8 een smsje dat het; 'i.v.m. familieomstandigheden helaas niet door kan gaan', hij neemt later vandaag contact met ons op. Ik baal hier zo van. Ik ga ervanuit dat het waar is (wat moet ik anders???), maar nu zitten wij dus letterlijk in de puinhoop. Afgelopen nacht heeft onze dochter bij mn moeder geslapen omdat al het oude laminaat uit haar oude kamertje is verwijderd, ons bed is naar beneden gesleept (wij hebben dus in de huiskamer geslapen) en boven hebben we alles opgeruimd, stofvrij gemaakt en alles zoveel mogelijk weggehaald (het is dus zo goed als leeg). Ik kan niet douchen omdat er meubels in de badkamer staan en... nouja, kortom; ons huis staat op zn kop. En nu komt hij geen laminaat leggen vandaag..... ik weet echt even niet wat ik moet doen, waar moet ik onze dochter vanavond laten slapen???? Hij zou het in 1 dag leggen dus wij waren helemaal blij dat ze vanavond in haar eigen bedje zou slapen en nu dus niet meer.... Ik vind het zo erg. En net wat ik zeg; het zal vast wel waar zijn, maarja... betekent niet dat ik niet mag balen natuurlijk....... We hebben zo hard gewerkt, tot en met 's avonds aan toe en nu dit...! Wat is wijsheid? Wachten tot hij belt met de hoop dat hij morgen, zaterdag of zondag kan komen leggen (we moeten maandag weer beginnen met werken), of proberen iemand anders te regelen???? Wat zouden jullie doen....? Ik wil denk ik vandaag nog even afwachten en anders vanmiddag -als ik nog niks gehoord heb- proberen iemand anders te regelen..... (al vraag ik me af waar, maargoed....) xxx van mij
Oh Fem, je hebt alle redenen om te balen.. Ik zou zelf denk ik ook eerst even afwachten vandaag en dan als nog iemand anders proberen te vinden. Volgens mij bieden op mp heel veel laminaatleggers zich aan. Dikke knuf!
Ik zou niet op hem wachten. Hij belt naar mijn idee veel te laat af. En dan kunnen er best familieomstandigheden zijn. Maar jij zit in een huis wat op zn kop staat. Ik zou gewoon alle bedrijven die je op mp kunt vinden afbellen om te vragen of ze direct kunnen leggen. Nee heb je, ja kun je krijgen... Succes ermee!
Zelf leggen is geen optie? Tsja, afhankelijk zijn van een ander die dan weer afzegd is vervelend. Er vanuit gaande dat er echt wat aan de hand is bij hem. Ja en afwachten of hem meteen bellen? Ik weet het niet.... Weet niet of je er nog op kan vertrouwen dat hij uberhaupt komt.
Nee, anders hadden we dat wel gedaan . Ik kan eventueel mijn oom en neef wel bellen, maar die kunnen (neem ik aan) niet vandaag, plus dat we al zoveel aan hen gevraagd hebben (ze hebben ons halve huis verbouwd) dat we nu juist expres iemand anders geregeld hebben om hen niet weer met onze problemen op te zadelen......
Ohh snap zeker dat je baalt. Hij belt laat af, maar we weten de reden niet he!!!! Ik zou zeggen bel vandaag met hem, en vraag of hij er morgen wel aan toe komt. Zo niet dan zou ik zeker een ander regelen.
Ik zou het denk ik nog aankijken tot vanmiddag.. Voor hetzelfde geldt is zijn moeder vannacht overleden, dat had hij gisteravond niet kunnen weten natuurlijk. Mocht je vanmiddag nog niks hebt gehoord kun je altijd nog iemand proberen te regelen.. Maar dat is wat ik zou doen.. Misschien kan je dochter mocht het nodig zijn nog een nachtje uit logeren?
Hij heeft niet gebeld, we kregen een smsje; i.v.m. familieomstandigheden in het ziekenhuis..... Vervolgens heb ik hem geprobeerd te bellen, hij nam helaas niet op, toen heb ik hem een smsje gestuurd om hem sterkte te wensen en met de vraag wanneer hij dán zou kunnen komen.....
Juist, voor het zelfde geld is er inderdaad iets ernstigs, ik weet het niet.... misschien ligt ie lekker met zn kont op het strand, geen idee.... Eens kijken hoe het gaat vandaag anders moet ik inderdaad maar vragen of ze vanavond weer ergens anders mag blijven slapen....
Ik vind het absoluut niet netjes wat hij doet. Hij hoort je af te bellen met de nodige uitleg en te zeggen wanneer hij wel komt. En niet een smsje met alleen dat hij niet kan ivm familieomstandigheden. Ik zou een ander zoeken als dat nog lukt.
Uhm maar als hij vanmiddag alsnog gaat leggen, dan vraag je toch of hij als eerste de kamer van jullie dochter doet? Dan kan je dochter alsnog lekker slapen in haar nieuwe kamer Ik zou niet te hard zijn, voor het zelfde geld is er iemand overleden in zijn familie en komt hij toch nog vanmiddag werken.. dan voel je je ook niet prettig als je m daarvoor hebt lopen uitfoeteren Vervelend is het absoluut hoor! ik zou ook enorm balen
Ik zou idd even om duidelijkheid vragen. Anders kan je toch zo een ander mp mannetje bellen, of een klusbedrijfje? Laminaat leggen is trouwens niet zo heel moeilijk hoor, of hebben jullie allebei heel erg linker handen? Mijn man heeft de hele benedenverdieping in 1 dag gedaan en hij is geen kluswonder en ook niet bijzonder snel, maar het ligt er keurig in... Zelfs mijn vader kan het haha!
ALS hij nog komt vandaag dan mag hij idd gelijk beginnen met de kamer van onze dochter. Ik zal hem echt niet gelijk uitkafferen, daar ben ik veel te lief voor, mij kennende krijgt hij eerst een kopje koffie waarbij ik aan hem vraag of het een beetje gaat en of het ernstig was / is.... Nee, ik leg het liever niet zelf, sowieso heb ik de spullen er niet voor om het te leggen, en om die nou te gaan kopen.... daarnaast; ik heb het nog nooit gedaan en ik ga niet experimenteren met onze dure vloer, dan regel ik liever iemand anders die de ervaring heeft en het -aantoonbaar- wel kan....
Je hebt geen spullen nodig om het te leggen. Cirkelzaag op blad huur je gewoon bij de bouwmarkt en verder heb je alleen van die 'plintjes' nodig om ruimte tussen de vloer en muur te laten. Het is zó gemakkelijk!!! Wat zonde van je geld dat je het laat doen. Het is gewoon aanklikken of aanschuiven er kan niets misgaan...
Tja, als het een vierkante kamer was geweest hadden we het waarschijnlijk gewoon zelf gedaan. Het zijn drie slaapkamers en een overloop die gelegd moeten worden en we willen alles aansluitend.... behalve een zaag heb je ook een tafel nodig om op te zagen natuurlijk (en die heb ik niet)... ik wil het gewoon liever niet zelf doen, plus dat ik ook nog eens 23 weken zwanger ben en last van mijn bekken heb, ben bang dat het niks wordt bij zelf leggen .
Dat is een cirkelzaag incl. blad. Ok als je zelf ziek bent wordt het niets, niemand in de familie? Een broertje ofzo? Het is echt peace of cake.
Nee, ik heb geen broers of zussen, mijn zwager is timmerman maar die heeft een bedrijfsongeval gehad waardoor hij met zijn rechterhand niet kan werken , ik vind het wel lief dat je meedenkt trouwens . Kom er net achter dat mijn oom op vakantie is. Heb wel net iemand anders gesproken van MP die hier tussen 11 en 12 is.... zal mij benieuwen.....
tja ik snap dat je baalt. maar aan de andere kant; stel dat er echt iemand slecht ligt in zijn familie ( en dan heb ik het niet over een gebroken teen) dan zou ik toch ook niet aan zijn kop gaan zeuren over wanneer hij dan wel komt hoor. dan laat je hem gewoon weten dat als ie morgen nog niet komt je een ander zoekt. dat zal hij dan best begrijpen en anders maar niet. en ik zou mn dochter gewoon nog een nachtje bij oma laten slapen. succes!
Nou, dat is inderdaad ook mijn dilemma, wat als er idd iets ergs is gebeurd....??? Vreselijk als er een klant (ik dus) gaat zitten zeuren. Daarom bel ik hem ook maar niet meer, ik zeur nu tegen jullie maar niet tegen hem . Ik heb nu gewoon iemand anders geregeld en even goede vrienden. Dochterlief kan idd nog een nachtje bij oma slapen. Ik heb hem 1 keertje gebeld n.a.v. zijn sms, meer niet hoor (niet dat jullie denken dat ik de hele ochtend al aan het bellen ben want dat is niet zo).