Ik kan niet spugen dus bij mij moet het echt mijn lichaam via de normale weg verlaten, maar dat duurt dus dan ook een stuk langer. Eerst al dagen moe en hangerig, vanmorgen 3x naar toilet rennen, misselijk de hele dag en nu loop ik constant emmers van de kinderen te legen, dus daardoor ook goed beroerd. Laten we hopen dat de kinderen snel opknappen en mijn man ver bij ze uit de buurt blijft zodat hij niet ziek wordt. Hij heeft net een fikse verkoudheid (geen corona) met keelontsteking gehad. Voor de zekerheid morgen maar even een zelftestje doen, want hoorde inderdaad ook dat het bij deze coronagolf past.
Mijn jongste begon zaterdagavond met spugen en was zondag en gisteren wat hangerig en koortsig. Wel goed gegeten en gedronken. Ik hoop dat het hier bij blijft (voor ons hele gezin!), we gaan maandag op vakantie
Hier ondertussen weer opgeknapt. Hebben wel een testje gedaan maar was gewoon negatief. Beterschap voor de zieke onder ons. Buikgriep is vreselijk
Er heerst altijd wel iets Vervelend hoor. Hopelijk voelen de zieken zich gauw beter. Ook hier de jongste (11 maanden) ziek. Gisteren hele dag koorts en spugen. Vandaag niet meer gespuugd en drinkt zijn flesje wel weer. Wel nog koorts. Man is thuis bij hem. Een week of 2 geleden was mijn middelste hangerig. Met koorts etc. maargoed. Op kinderdagverblijven heerst altijd wel wat..