Oké dit gaat een beetje gek klinken, maar weet iemand of dit nog ergens te verkrijgen is? Ik heb het een hele poos geleden bij de Lidl gekocht en dit is de laatste rol die ik niet durf aan te breken. Ik vond het ‘wel grappig’ maar wist niet dat ik mijn peuter echt dolgelukkig zou maken hiermee (hij vindt Peppa helemaal geweldig). Mocht iemand bij de Lidl komen en het toevallig zien liggen, dan hoor ik het graag. Ik rijd er graag een stukje voor . Mijn peuter zou je echt eeuwig dankbaar zijn. En serieus, het ís toch ook enig? Haha!
Wat leuk! Ik heb dit totaal gemist, haha. Hoop dat iemand wat vindt voor je! Of nouja... voor je zoontje dan.
Hier nog nooit gezien. Net gezocht op internet en blijkt een op = op aanbieding te zijn van jan 2021. Dus ben er bang voor dat je de laatste in je handen hebt. Kun je er niet 2 neer zetten. Dat de grote de normale gebruiken? Gaat het iets langer mee
Ahh wat jammer. Het zou idd kunnen dat dit van vorig jaar was. Ik heb toen echt veel ingeslagen en ze af en toe 'tussendoor' gebruikt. Maar zeker nu we ook een klein keukentje hebben en dus ook klein kookgerei is meneer echt héél gelukkig met het bijbehorende keukenpapier. Dan gaat hij zelf ook 'poetsen'. Die servetten vind ik op zich ook nog wel een optie om dat een keer aan te schaffen. En anders ga ik een lapje stof ergens zoeken en maak ik zelf 'vaatdoekjes'. .
Dat is een op=op inderdaad... ze hebben wel vaker keukenpapier met thema printjes, ik heb er nu een staan met een zomers dessin.