Dochter al een dag aan het overgeven en diarree! Zo zielig, ze voelt zich zo ellendig! Dacht dat de griep voorbij was? Ik vind het altijd zo vreselijk dat overgeven en al helemaal nu ik zwanger ben! Hoeveel kans heb je eigenlijk om dat over te nemen?
hier komen nu veel mensen nog aan de beurt die niet geweest zijn- een beetje door de weerschommelingen zo lijkt het. Hoewel de weerstand bij veel mensen nu gewoon minder is en ze ook weer allerlei virusjes oppikken... Zie het bij sommige kindjes op school... Tijd voor de zomer.. Buikgriep hoor ik hier momenteel niet in de omgeving - dus ik hoop voor je dat dat het niet is...
Mn dochter had het vorige week. 1 dag. Verder hier nog niemand last gelukkig. Heb we goed handen gewassen steeds
Buikgriep gaat nog steeds rond dus zowel overgeven als diarree en is zeer besmettelijk. De kans is zeer groot dat je het ook zult krijgen.
Mijn dochter werd vanmorgen wakker met griep. Ging het op school vertellen, bleek de halve klas ziek. Dus ja, hier gaat hij nog rond...
Ja het heerst hier ook nog steeds. Mijn zoontje had twee weken geleden hele erge buikgriep en ik ben sinds gister niet helemaal lekker.
Dochter hier van vorige zondag tot afgelopen donderdag niks binnen gehouden. Hoop dat t bij jullie met een dagje over is, want het was echt geen pretje! Sterkte!
Chips, klinkt dus niet goed.. Ze spuugt nu in ieder geval niet meer, net nog wel een boel diarree. Hou mn hart vast.. Zit al met harde buiken elke keer, en van spugen zal t vast niet beter worden!
Het NORO virus heerst, is een buikgriep en onwijs besmettelijk. Heel de instelling waar ik werk is daarom half afgesloten omdat het virus heerst.
Ja sinds kort ineens weer opleving van een heftig buikvirus. Hier hele schoolklassen ziek, op het werk veel zieken.
er heerst een vervelende griep dit seizoen.. zodra je het hebt kan het een hele tijd duren voor je er echt weer bovenop bent. je kan dus met kerst al goed ziek zijn geweest en dat je erna steeds maar niet echt fit word en zo weer ziek bent..
Hier heeft ook de hele familie buikgriep gehad maar duurde bij ons allemaal 24 uur en dan is t over dus gelukkig een korte vorm. Wel heftig maar gelukkig ook snel weer over
Ik denk het wel! Tot voor dat ik een baby had was er bij mij vrijwel nooit wat aan de hand. Nou ik weet niet wat dit is maar ik heb me zojuist weer met koorts spierpijn en hoofdpijn naar bed gesleurd. En twee maanden geleden ook al. En steeds keelpijn en holte pijn. En m'n zoontje en man ook. Dus er moeten haast wel virussen heersen. Al is m'n weerstand ook echt laag (veel koortslippen ook) terwijl ik supergeZond eet, beweeg, aanvullingen neem... Dus ik hou het op heersende virussen. Nog steeds. Tijd voor zomer!
Die hadden wij eerder deze winter. Vorige week manlief en jongste dochter eentje waarvan ze een dag of 3-4 goed ziek waren beiden. Ik ben niet ziek geworden, maar loop al wel een dikke week met wiebelige maag, dus ergens is mijn lijf er toch mee aan de bak blijkbaar
Hier thuis heeft iedereen de afgelopen weken griep gehad, ik ben vandaag net terug aan het werk gegaan, na 2 weken ziek thuis gezeten te hebben (in totaal 3 weken ziek in maart). De bedrijfsarts zei dat hij van veel mensen hoorde dat de mensen dachten hersteld te zijn, om vervolgens weer de volle laag te krijgen.