Heerst de griep nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dat idd ook: beter lijken te worden en dan toch weer ziek.
    Achterbuurman werkt in een restaurant en daar waren laatst 85 reserveringen afgezegd vanwege griep!

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Man is ook ziek. Zoon en ik hebben het in september, oktober en november al gehad.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Me oudst zoontje had ggisteravond ineens dat tie zich niet lekker voelde. Hangerig, zag ook wit, geen eetlust. Wat overgeef nijging, mr er kwam niks uit..Kortom, zit iets in de weg denk ik. Thuis ggebleven ook. En vanavond weer zo.. Moestwerken, maar effe gebeld, en ja was weer hangerig.. weet het ook niet...

Kom maar met het warme weer!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier sinds zondag de griep en als kers op de taart ook nog een flinke keelt ontsteking erbij. Hardnekkig is de griep deze keer:x

5. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikgriep schijnt nog heel erg te heersen! Onze dochter had het ook, is ook opgenomen geweest voor uitdroging. Toen zei de verpleegkundige dat de halve zaal vol lag met kindjes die buikgriep hebben..

6. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Mijn vriend ligt al sinds zaterdag ziek op de bank, gister ook overgegeven. Hopelijk krijgen zoon en ik het niet.

7. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hoe lang incubatietijd heeft t eigenlijk?
    Gevoel dat ik nu pas aan de beurt ben!
    Dochter begon zaterdag!

8. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik ben er nu net ongeveer een week a 1,5 week vanaf. Genoeg mensen die ik nog hoor klagen over de griep. :p

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn dochter heeft er al weken last van.

Gelukkig is het hoesten wat minder en eet ze weer.

Ze heeft goede en slechte dagen.

Ik heb er ook last van gehad en nu is mijn man aan de beurt.

10. megacarls

megacarls Niet meer actief

Hier ook continue. Om de zoveel tijd grieperig (geen buikgriep gelukkig!!). Het begon eind november met ontstoken keelamandelen-> kuurtje gekregen, half december ontstoken holtes-> weer kuurtje, eind december weer koortsig maar ik kon me niet wéér ziek melden dus doorgebikkeld maar -> hele afdeling ziek. Daarna leek het even goed te gaan, wel nog een ziekmelding vanwege een korte buikgriep maar nu ben ik dik 2 weken geleden ook weer grieperig geweest en de koorts is weg maar de rest van de klachten is er nog. Mijn holtes...man man, mijn hele gezicht zeurt echt continue.
    Ik ben er ook echt zo klaar mee. Laat die lente maar komen...

Deel Deze Pagina