hier ook gehad. begon met mijn dochtertje van 3 maanden, toen mijn zoontje, toen mijn man en als laatste ik
Bij mij in de omgeving zijn de laatste weken echt heel veel mensen ziek geweest. En vooral de naaste familie. Zowel aan de kant van mijn man en ook bij mij. Mijn vader en zusje hebben het al te pakken gehad en mijn schoonzus/schoonbroer en kind ook al.. Die heb ik dus allemaal in die periode ook even niet uitgenodigd hier met de pasgeboren baby in huis, brr..
Hier ook 2 a 3 weken terug flink de griep gehad, alleen manlief heeft er geen last van gehad. Ben al jaren niet zo ziek geweest en ook de kids waren flink ziek.
dit als mensen een beetje snotneus hebben hebben ze altijd meteen griep... nee dan ben je gewoon verkouden...
ohjaa wij zijn ook allemaal gevloerd geweest... en net nadat we opknapten kregen we nog eens een ander vaag virus eroverheen... al met al 3 weken zoet mee geweest!!!
Ik heb het zelf al gehad en de kids ook, mijn dochter heeft 7 dagen boven de 40 graden koorts gehad en ik ook, zoonlief was iets minder ziek ervan.. was egt zwaar vermoeiend!
Mijn dochter heeft al 2x de echte griep gehad 1,5 week ziek beide keren maar niet overgeven of diarree... Mijn man heeft 1x echte griep gehad... En nu sinds woensdagnacht dochter buikgriep, man gisteren begonnen en ik vandaag... Man en dochter zijn ook nog ziek ben benieuwd hoe lang het duurt... Ik heb een griepprik gehad trouwens dus denk dat de echte griep mij daarom bespaard is gebleven...
Normaal krijg ik ook altijd griepprik dit jaar niet gehaald en viola meteen goed ziek maar goed we hebben het prima doorstaan ik was in een betere conditie dan vroeger dat scheelt...
Hier hang ik er tegen aan. Verhoging, dan weer koorts, dan weer niets. Spierpijn, hoofdpijn en vermoeid.
Ben het wel met je eens.. Eerste dagen niks anders gedaan dan liggen en ijlen.. Daarna deed een aantal dagen lopen nog pijn.. En nu aan het uitzieken.. Al met al al meer dan een week met deze griep bezig!
Nee hoor, heel normaal Wat is een griepepidemie en wat is een grieppandemie? Griep is een besmettelijke ziekte, die zich vaak snel verspreidt. In Nederland spreken we van een griepepidemie als binnen een week meer dan 5 mensen per 10.000 inwoners griep of griepachtige symptomen hebben. Een griepepidemie komt bijna elk jaar voor, tussen november en april. Maar ik was dit jaar dus ook voor het eerst in jaren weer echt de klos. Heb 3 dagen op bed gelegen met 39 graden koorts (kon echt niet meer op m'n benen staan) en daarna nog een week lekker lopen kwakkelen, maar dan noodgedwongen wel zorgend voor de meiden. In tijden niet zo ziek geweest...
Hier nog een! Ik ben écht nooít ziek en jawel hoor! Woensdagmiddag ineens kwam het opzetten... Ben mn bed in gegaan en er vanmiddag voor t eerst uitgekomen! Álles deed zeer, hoofdpijn, spierpijn, overgeven, diarree... In 1 woord afschuwelijk!
Hier 3 weken geleden flink de griep gehad. Manlief en ik samen. Mijn moeder heeft toen op ons zoontje gepast en is toen door ons aangestoken. Zij is uiteindelijk bij de huisarts geweest en het bleek mexicaanse griep te zijn. Manlief is drie weken aan het kwakkelen geweest waarvan 5 dagen echt goed ziek. Ik ben anderhalve week aan het kwakkelen geweest waarvan 3 dagen goed ziek. Tijdens onze koortsperiode hebben we het ook nog voor elkaar gekregen met een halve poging en positieve ovutest om zwanger te raken
Sinds vanavond is Tim aan het overgeven, niet normaal! Hij is net in slaap gevallen gelukkig maar het is er al 2 keer met golven eruit gekomen! Heeft ie nog nooit gedaan en het arme manneke weet niet wat hem overkomt. Hij wou ook niet drinken dus ik wacht maar ff af. Klinkt stom maar mijn kids hoeven dus echt nooit over te geven en hebben misschien 1 keer ieder de buikgriep gehad. Ben benieuwd wat de nacht brengt, maak dit nooit mee hahaha.