Help! Loop nu al 3 dagen rond met een verstopte neus Heb al van alles geprobeerd: Neus spray, stomen, zelf water/zout oplossing door m'n neus en heb nu een ui naast me staan. Resultaat... 1 neusgat is eindelijk los maar de ander zit nog potdicht. Wie heeft de oplossing voor mij? Doordat ik 's nachts blijkbaar met mijn mond open slaap is mijn keel het aan het begeven.
Je moet niet neusdruppels hebben met zoutoplossing, maar de andere. Weet zo ff de naam niet. Zoutoplossing helpt hier voor geen meter, maar die andere plopt t meteen van open. Heeft wel een heel ranzige smaak in je keel...
Sneeuwpop, dat mag je nooit doen! Nooit dampo op je gezicht smeren! Xylo en stomen is de enige remedie! Beterschap!
Ja, dat woord zocht ik Zou idd ook niet zo snel dampo in je gezicht smeren.. Mss baby luuf als dat hebt..? Weet niet of dat kwaad kan bij jezelf onder je neus...
Wat je evt wel kan proberen is n beetje dampo in een oud bakje doen, met kokend water. Goed roeren en dat naast je bed zetten. Let wel, een oud bakje, want geeft n rot zooi en de geur krijg je er niet meer uit!
Bisonasal is ook erg goed en zit die schadelijke stof xylometazoline niet in. Mag je ook langer dan 7 dagen gebruiekn.
in bad met badolie van merk kruidvat met eucalyptus vlak voor je gaat slapen en lisomucyl 600 bruistabletten /één per dag.dat mag.
Het hoofdeinde van het bed omhoog zetten/extra hoofdkussen onder de matras, even heet douchen voor je naar bed gaat en een uitje naast je bed. Sterkte vannacht, hoop dat je een beetje slaapt!