Fruithapje uit kleding halen

Discussie in 'De lounge' gestart door amber23, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje mag sinds 2 weken een fruithapje eten. Omdat hij in het begin niet veel aan kwam. Heeft de kinderarts besloten om nu al met het fruithapje te beginnen. Alleen hij kan nog niet zitten daarom moeten wij hem dat in het wipstoeltje geven. Maar nu zitten veel slabbetjes en kleding onder de fruithapjes. Ik zet het altijd meteen in de biotex en daarna wassen maar ik krijg de vlekken er niet uit. Van daar mijn vraag hoe krijg ik die vlekken er uit.

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Hier het zelfde probleem krijg het er ook niet uit helaas
    Dus heb ik geen tip voor je.
    Ben benieuwd als iemand en goede tip heeft

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik vind het geen probleem. Daaris het een slab voor toch? ;) Dus nee, ik heb ook iet DE tip voor je.

4. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ossengalzeep! Meteen insmeren als de vlek gemaakt is, ik krijg er bijna alle vlekken mee weg.

5. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat klopt daar heb je een slab voor alleen waar het mij om gaat is de gewone kleding. Omdat hij het nu gewend is word er minder geknoeid. Alleen in het begin meer en dan kwam het soms ook op het kraagje van zijn kleding terecht.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    o herkenbaar! hier zat het niet alleen in de slab maar ook wel eens in kleding. Of zelfs de romper (dat vond ik altijd zo knap van d'r! )

Hier werkte shout heel goed. Shout opsmeren en in werken, soms deed ik ook nog wel de kleertjes laten weken in een warm sopje en daarna de was in. Kreeg het er altijd uit. Zelfs de rottige wortelvlekken.

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.125
    1.827
    113
    Groene zeep.
    Ff lekker in smeren onder de kraan en weg is het.
    Mij is het gelukt met wortel

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    het lukt mij met sunlichtzeep en dan wel een nachtje inweken en HG lukt me met 5min inweken . heb wel slabben waar het niet uit wil maar die heb ik domweg te lang in de wasmand gelaten

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Eerst uitspoelen onder de kraan dan ossegal en dan gewoon op 30 graden wassen en schoon dat die dan is!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Wij hebben hier in huis Ariel vlekverwijderaar (blauwe flesje) en ik zweer erbij!! Ooit eens een klein flesje gekocht bij de blokker voor 1 euro om te proberen maar bijna alle vlekken gaan eruit Incl de doorgelekte luiers van de tandjes gaan eruit!! Even insmeren voor je het in de wasmachine doet en schoon eruit.
    Ook hebben wij vanish oxi zeep. Werkt ook goed alleen ben ik zelf meer een fan van ariel. Die gaat zelfs mee op vakantie met ons kleine vlekkenmonster :D

11. senta

senta Niet meer actief

De vlek insmeren met dreft de originele groene dreft dan even een minuut of 10 in laten trekken en dan in de machine met een wasmiddel voor de WITTE was erbij, vooral dat laatste niet vergeten. Ik heb al mijn babywas nog spierwit op deze manier

Deel Deze Pagina