Beterschap allemaal! Hier hebben we het ook flink te pakken gehad. Eerst een paar weken geleden overgeven en diarree voor manlief en mijzel. Dochter had nergens last van. Echt, het is heel lang geleden dat ik me zó beroerd heb gevoeld. Vervolgens vanaf kerst eerst dochter, toen man en toen ik koorts, snotteren, hoesten, mega-keelpijn... Vreselijk! Ik ben nog aan het herstellen. Man is vanaf vandaag weer aan het werk. Was een heel andere kerstvakantie dan we ons voorgesteld hadden....
Ik ben met kerst ziek geweest met exact hetzelfde en idd een paar dagen later weer niet lekker....... Is idd iets wat in de lucht hangt want mijn halve familie lag plat!
Ik heb t ook gehad tussen sint en kerst. Diarree met misselijkheid. Steeds krampen waar ik kotsmisselijk van werd, maar kon t nog net binnenhouden. Na 2-3 dagen werd t idd beter, maar daarna kwam t weer een dag of 3-4 terug. Ook tussendoor dat t even omsloeg naar obstipatie, maar daarna toch weer diarree. Maar dat is bij mij wel redelijk standaard, dat mn darmen apart gaan doen dan. Mijn halve volleybal team had er last van. Bij sommigen kwam t na 2 weken weer terug.. Maar is gelukkig niet gebeurd bij mij en vriend en dochter hebben t ook niet gehad.
Hier ook. Een paar dagen geleden heeft mijn zoontje overgegeven en ik ben gister met koorts thuis gekomen van het werk. Zo intens koud en moe. En een naar gevoel op mijn maag. Gelukkig niet overgeven (maar dat hoef ik eigenlijk nooit gelukkig *klopt af*) Man en dochter zijn nog fit gelukkig.
Wij zijn met vijf en de enigste die nog niks heeft gehad is de jongste. Mijn man is nu aan de beurt...(die is het ergste van allemaal pfff). (herstel beetje verhoging). maar die ligt compleet plat
Ja precies, hier praatjes dat hij zich nooooit zo belabberd zou voelen als ik de laatste dagen als hij een 'beetje zou moeten spugen', maar zodra die een beetje hoofdpijn heeft vergaat de wereld en is hij de zieligste. Tis dat ik z'n zaadkwaliteit nodig heb, anders had ik even m'n best gedaan dat hij het ook zou krijgen met zn grote mond. Kijken hoe die dan piept. Hehe De kleine hier was alleen moe 2 dagen en geen eetlust en obstipatie, niet zo heftig dus!
Ja idd, het had zomaar gekund! Na m'n menstruatie had ik ook dat idee omdat ik me zo anders voelde, maar had toen al getest en was niks.
JA dit virus heerst :x Eerst was mijn zwager aan de beurt, toen beide kinderen en toen mijn zus, toen mijn vriend, toen ik, toen onze zoon. Vervolgens hebben we onze schoonouders aangestoken... Echt Niemand werd overgeslagen. Een uurtje in dezelfde ruimte is al genoeg om besmet te worden blijkbaar. Pff, het was inderdaad erg heftig. Gewoon 8 uurtjes overgeven, en daarna nog een paar dagen zwak zijn. Bah! Zo dat is eruit
Hier begon mijn zoontje van 4 op 17 december met spugen, hoesten, 40.2 graden koorts, een dag of 5 geen eetlust Daarna nam de jongste zoon van net 3 het stokje over, zelfde verschijnselen, maar hij had er ook lichte longontsteking bij en dronk bijna niet meer, dit leidde op eerste kerstdag tot een ziekenhuisopname van 5 dagen met maagsonde, extra zuurstof en een infuus, het bleek het RS virus te zijn. Op de 4e dag van zijn opname heb ik vreselijk overgegeven en kon niet meer lopen bijna van de rugpijn, was net alleen thuis om 1 nachtje bij te slapen, mn man bleef voor een nachtje in het ziekenhuis. Intussen kreeg mijn man een keelontsteking en een oorontsteking. Met de kleintjes gaat het gelukkig een stuk beter nu, maar wat een hel van een virus zeg:x:x:x
Er heerst een griepepidemie hoorde ik gister op radio. En zo met de feestdagen heeft zo'n virus natuurlijk lekker de kans om zich te verspreiden! Ik ben zelf net zwanger, en voel me dus al niet fit, maar volgens mij heb ik er laatst ook een tik van mee gekregen; slechte eetlust, niet overgeven en ook geen diarree, maar echt geen zin aan eten. Zo'n zwaar gevoel op de maag, bah! Ben nog steeds niet fit, maar heb al wel weer eetlust(en dan heb ik over zwangerschapseetlust, haha!). Ik gooi het maar op de zwangerschap, als het griep was geweest was ik veel zieker neem ik aan. Iedereen heeeeeeeeeel veel sterkte en beterschap gewenst!!!
Hier allemaal buikgriep gehad. Koorts, spugen en diarree. Allemaal maar max 24 uur, helaas niet allemaal tegelijk.
Hier hangt ook hetzelfde rond helaas. Met kerst al niet helemaal lekker en net voor oud en nieuw goed ziek geworden met overgeven, diarree, misselijkheid, hoofdpijn en koorts. Gisteren ging het weer wat beter en vandaag lig ik weer plat en krijg ik bijna niks weg. Manlief heeft er ook een tik mee van gekregen en is al vier dagen hangerig en misselijk. Hoop dat t snel over is want dit is niks zo. Beterschap aan iedereen die ziek is, hoop dat jullie snel op knappen.
Dankjewel, de ellende is helaas nog niet helemaal voorbij, mijn zoontje van 4, die op 17 december als eerste ziek werd hier en alweer beter was, heeft gisteravond weer overgegeven:x en had 38,4 koorts, gelukkig geen hoge koorts en na gisteravond niet meer gespuugd, maar ik heb hem toch thuisgehouden van school.
hier ook... hebben 5 december in het ziekenhuis gevierd omdat onze jongste totaal uitgedroogd was, ze hield niks binnen. drie dagen later gelukkig weer naar huis, begon ze zo weer met overgeven.. brr wat naar.. gelukkig bleef het daarbij.. drie dagen verder begon onze oudste die was er met twee dagen van af. een week later was ik aan de beurt. spugen en diaree. toen na twee dagen gelukkig weer beter. en nu zaterdag weer ziek geweest, zondag beter en vanmorgen was het weer mis. alles komt eruit en behoorlijk moe. pff ben blij als mn man thiis komt...
Het is een griep virus vertelde onze huisarts ik mijn man en zoontje ook last van gehad en voordat ik het wist had ik een aantal mensen aangestoken. Beterschap voor iedereen die nog ziek is....
Rot he allemaal, als de een na de ander ziek word en het is ook zo zwaar allemaal, vooral met een ziekenhuisopname er bij. Sterkte en beterschap.
Mijn zoontje is ook al vanaf zondag ziek , hij heeft gister 2 x gekotst en vandaag wou die niet eten hopelijk wordt hij gauw beter arm mannetje
Bleegh ik voel me zelf gelukkig alweer wat beter, maar nog niet helemaal je-van-het, nog steeds moe en misselijk en aan het hopen dat het niet nog een keer toeslaat. Er heerst ook nog de normale griep, das lekker met zo'n lage weerstand... Veel beterschap voor jullie allemaal !! Hopelijk genoeg antistoffen voor de komende jaren hierna!
Er heerst noro virus, een vorm van buikgriep. De kids en ik hebben alle 3 veel gespuugd en diaree. Mn man diaree. De fam en schoonfam hebben ook de ronde gedaan. En op mn werk zijn er ook flink wat patienten geisoleerd verpleegd ivm buikgriep. Helaas!