Heerst er buikgriep?

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 7 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Het heerst wel. Hier in huis ook last van gehad... mijn zoontje begon met hoesten/ verkoudheid. Daarna moeten overgeven en klaagde over buikpijn. Hij was er een paar dagen vanaf en toen begon het weer opnieuw.. in de tussentijd mijn man en dochter ook ziek geworden. Vooral onze dochter heeft het erg te pakken gehad.. veel spugen en diarree. Nog bij de huisarts gezeten, ontstekingswaarden waren gelukkig binnen de norm.
    Ik had het er nog over met een leidster bij de opvang en daar heerst het ook. Buikgriep is erg besmettelijk dus dan gaat het al snel rond.
    Beterschap!!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Er heerst altijd wel ergens buikgriep of een ander virus, let maar op. Wat naar dat je kleine er nog steeds last van heeft zeg. Goed dat je toch bent geweest. Ik vind het geen typische buikgriep klachten maar het zal dan ws toch wel zo zijn. Veel beterschap daar!

3. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Idem hier! Mét verstopping idd. Volgens huisarts toch soort variant bd buikgriep

4. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Oké goed zo. Kon dat nl niet uit je openingspost halen. Hopelijk knapt ze snel op! Beterschap

Deel Deze Pagina