hoe lang duurt het voor een kies helemaal door is?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanukkie, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Bij mijn zoontje komt zijn eerste kies door. op zich gaat het wel, overdag is hij goed af te leiden. Maar nu heeft hij al 2 avonden koorts. gisteren 39.5, vanavond 38.9. overdag heeft hij 37.7 (is normaal voor hem, hij is noga warmbloedig).
    hadden jullie kindjes dit ook en hoe lang duurt het voor de kies helemaal door is, hij heeft er nu een flinke punt zitten die al door is, de rest is nog een dikke bobbel.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi,

Fenne heeft vorige maand alle 4 de kiezen in 1 keer gekregen. Ik denk dat het hier van bobbel tot helemaal door zeker een maand geduurd heeft... ze heeft er echt ongelooflijk last van gehad. Vooral zure poep en daardoor de billen helemaal kapot.
    Ik hoop dat de kies er snel is en dat de andere 3 ook snel komen... tis wat he, die tandjes?

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier duurt het al zeker 2 maanden...Hij heeft al die tijd al 4 bulten in zijn mondje maar er is nog steeds niks door.
    Hij is er gelukkig niet ziek van maar het lijkt me dat hij er wel last van heeft, 4 van die bulten.

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    xander heeft het nu ook, bij hem zijn er aan alle kanten een kies door gekomen en voor de rest is zijn mond`1 heuvel gebergte echt heel erg.
    Vorig weekend hhad hij ook een paar dagen hoge tempratuur 39,7 het gejammer heeft 2 weken geduurd maar er zit hier nog wel meer aan te komen dus ben er hier nog niet door heen denk ik.

Ja het enige wat ik kan zeggen is door bijten en veel bijtringen, ik heb er 2 1 in de koelkast en 1 voor hem en als hij warm wordt ruil ik hem om, het is niet veel maar het verlicht iets.

Veel suc6 verder ermee

groetjes miranda

Deel Deze Pagina