heerst er iets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vanja, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    Goeiemorgen,

Sinds gistermiddag is Nina helemaal niet meer lekker. Ze snottert als een gek en is heel benauwd, en hierdoor moet ze heel soms ook weer hoesten en soms zo heftig dat ze er van moet kokhalsen.

Zijn er meer moeders met verkouden kindjes en wat doen jullie er tegen?

Ik heb gisteravond al een ui doormidden gehakt en onder haar bedje gelegd, met luuf gesmeert, babyneusspray en vannacht ook maar ff met haar wezen stomen in de douche en daarna ff onder de douche. Hierna wou ze wel een beetje slapen, maar het ging niet van harte.

Vind het zo zielig om haar zo te zien en dat ik het haar niet makkelijk kan maken. Oja, ze heeft geen koorts of verhoging, haar temp is 37 graden.

2. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Er zal vast wel wat heersen, want mijn dochtje is ook verkouden heeft vanochtend ook nog eens haar bed onder gespuugd en haar ontbijt lag ook een half uur later op de vloer. Zo zielig.

Beterschap voor je wijffie.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het heerst inderdaad weer, ook hier weer grote groene snottebellen.

Je doet volgens mij alles al wat je kan doen. Wat ik vaak nog doe is het neusje leegzuigen met zo'n neuspeertje.

Verder goed haar temperatuur in de gaten houden en bij het hoesten opletten of dit geen blafhoest gaat worden.

Beterschap!

4. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    Dank jullie voor de reacties.

Ze is nu alle "slaapschade" van afgelopen nacht weer aan het inhalen dus ik denk dat het wel weer iets beter gaat nu met haar (hopelijk). Verder kan ik denk ik idd weinig meer doen. Neuspeertje heb ik maar ben ik kwijt :( dus die kan ik helaas ff niet gebruiken. Maar met iedere nies komen er snottebellen mee die ik dan uiteraard meteen wegveeg, dus hopelijk is dat ook een manier om er vanaf te komen.

5. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Volgens mij heerst er idd weer wat. Nemen ze vast mee van de peuterspeelzaal. M'n oudste loopt ook met een neus vol groene snottebellen. Met als gevolg dat haar kleine zusje nu dus ook verkouden is. :( Bij haar heb ik net een beetje neusspray ingesprayed voordat ze aan de borst ging. Dat hielp wel ietsje maar ze was niet echt blij met me geloof ik. M'n oudste smeer ik s avonds in met Luuf, verder niks.
    Voor degene die met een ziek kind zit, veel beterschap toegewenst.

Groetjes Suus

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Yassir hoest erg en je hoort echt dat het vast zit. Wat voor medicijn kan ik het beste gebruiken voor hem? Wat zijn jullie ervaringen.

7. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog 1-tje... Lucas zit ook lekker dicht met snottebelletjes. Voor de rest gelukkig nog niet aan het kuchen.
    Maar is de afgelopen 3 dagen ook wat hangerig en huilerig geweest. Gelukkig heeft hij vannacht wel weer goed geslapen. ;)

Maar zou vorige week bezoek krijgen tot 2x toe, maar beide hebben afgebeld vanwege zieke kinderen met griep verschijnselen. En hoor steeds meer dat het weer heerst :( :(

Greetz :)

Deel Deze Pagina