Tips uitstapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DvS, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wie heeft er leuke tips voor een uitstapje met ons zoontje van net 1 jaar?
    Efteling enz. vind ik hem nog te klein voor dus blijft niet veel over lijkt mij, maar verveel me dood zo! WIJ hebben ook vakantie maar lijkt er niet echt op zo en vooral dat weer..!

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    In welke regio ben je op zoek dan?
    Anders zwemmen is altijd leuk, maar er zijn ook veel recreatieparken met kinderboerderij etc wat voor de kleintjes al erg leuk is!

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Zwemmen is idd heel leuk, kinderboerderij trouwens ook.
    Ballorig is hier ook een succes.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je moet met dit weer echt iets gaan doen, want het is geen weer om in de tuin te gaan zitten.

Wat wij deden met onze net 1-jarige:

Dierentuin (beekse bergen, maar ook de andere zijn leuk, Dierenrijk, zoo parc overloon.

Dat vond ze wel leuk, Efteling is zonde van het geld want ze hebben er niet veel aan (kunnen nergens in) en jij betaald het volle pond.

De stad in, winkelen. Vond dochter ook leuk. Op een terrasje even wat drinken.

Boswandeling maken, kost niets en je bent even weg. als het lekker weer is kun je in de duinen leuk met zand spelen.

Stuk fietsen, je komt allerlei dieren tegen.

Kinderboerderij ook altijd goed voor wat vermaak.

Deze dingen vindt ze nu met 2,5 ook nog steeds erg leuk. En nu heeft ze ook wat aan de Efteling.

5. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    We zijn al wezen zwemmen en naar de dierentuin geweest. We wonen in Brabant maar als we moeten rijden maakt ook niet uit. Boerderij hebben we hier om de hoek, dus gaan we ook bijna elke dag heen maar dat heb ik na 1 uur ook wel gezien en fietsen doen we ook wel maar met dit weer is dat ook niet altijd fijn...

Pff, verveel me gewoon. Weet wel dat ik volgend jaar op vakantie ga. Bah bah.!

Heb er gewoon even de P in hahah

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 1 jaar vinden ze bijna alles leuk wat jij leuk vindt!

- dierentuin
    - zwembad
    - kinderboerderij
    - wandelen
    - ballorig of iets vergelijkbaars
    - binnen een tent maken met lakens
    - samen een tekening maken
    - samen douchen of in bad
    - de was vouwen (je wordt 'geholpen')
    - samen schoonmaken

etc etc

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Hier ook geen "van-huis-vakantie" maar gewoon op honk...

Met Gijs speel ik wel.. samen op de grond met een bal, achter hem aan kruipen die bal af te pakken.. "spookje" spelen met een fleecedeken.. Lachen gegarandeerd..

Wij gaan niet vaak van huis voor een uitstapje.. Laatst zijn we naar een kinderboerderij geweest... Ballorig ben ik ook geweest ( met meiden van de zw.achapsgym) maar dat was nog geen succes..

Hier hebben we de boerderij aan huis, maar om iedere dag met Gijs weer naar de jongveestal te lopen en koeien te kijken is ook niet leuk...( met die regen is t her en der ook niet heel schoon op t erf..)

Soms van "ellende" neem ik Gijs maar ff mee en gaan we een boodschappie doen, in een dorp 15 km verderop, omdat er hier in t dorp niets is..

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Met dit weer zou ik alleen maar iets kunnen bedenk als een binnenspeeltuin/paradijs of zwemmen

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij reden vorig jaar gewoon naar eeen centerparcs hier in de buurt.Liepen we daar lekker even over het park.Speelden wat in de speeltuintjes en gingen op een terrasje zitten om een ijsje te eten.zo hadden we toch een beetje een vakantie gevoel.misschien wat voor jullie??
    Verder gingen we zwemmen,fietsen(maar dan een lange fietstocht ergens anders naartoe als normaal)Naar de bossen,bij familie op bezoek waar je nog steeds een kleer naartoe moest gaan maar waar het er gewoon niet van kwam
    Fijne vakantie

10. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Bedankt voor de tips. Ik ga eens kijken. Nog 2 weken te gaan!

Deel Deze Pagina