alyssa is vannacht behoorlijk aan het spoken geweest. ze werd vannacht huilend wakker en toen ik bij dr ging kijken had ze dr bed onder gespuugt. vannacht heeft ze nog een paar keer overgegeven e vanmorgen ook alweer. ze wil niks eten maar gelukkig wel water drinken. weet iemand of er iets van een virus rondwaait? en wat kan ik haar het beste te eten geven (als ze wil)? liefs doris
Ja er heerst een buikvirus. Lisa heeft het vorige week gehad. Ze heeft 6 dagen lang alles eruit gegooit wat er in kwam. Zo sneu. Ze is ook flink afgevallen. Ik hoop dat je meisje snel weer opknapt. Zorg iig dat ze goed blijft drinken..
Qua eten geven zeiden ze tegen mij dat ze pas weer vast voedsel mocht als ze 24 uur niet gespuugt had maar ik heb haar al eerder gegeven omdat ze er zelf om vroeg. Tussen door heb ik haar wat geprakte banaan, zakje fruit en wat appelmoes gegeven, meer wou ze niet eten. KLeine beetjes geven is ook erg belangrijk. Ik deed elk kwartier een hapje, niet dat het bij Lisa wat uitmaakte want ze spuugde het toch weer uit..
alyssa wil nu ook al eten en we hebben haar een droog beschuitje gegeven. ze heeft na haar beschuitje nog wel een keer gespuugt maar ze had haar water denk ik te snel gedronken. nu heeft ze een banaan in stukjes op tafel staan en daar eet ze af en toe van. ze is verder wel redelijk in dr doen alleen wel sloompjes, maar das logisch aangezien we vannacht amper geslapen hebben. hoop dat ze niet het buikvirus heeft wat een van jullie zei want dan krijgen we (en vooral alyssa) nog wat te verduren. liefs doris
Ja herkenbaar... alleen is het bij ons de kleine man die ziekig is (geweest) Afgelopen donderdag ook de hele dag alles eruit gespuugd en vanochtend trof ik hem weer aan in een ondergespuugd bedje. Hij drinkt/eet vandaag ook weer heel slecht maar tot nu toe heeft hij gelukkig nog niet weer hoeven spugen. Hij ligt nu te slapen (al een tijdje) dus straks maar weer een fles proberen. Beterschap aan alle zieke kindjes!
er heerst idd een flinke buik virus de oudste van mij,Lorenzo heeft ook flinke buikgriep te pakken had 3dagen flinke koorts, en super dunne luiers gelukkig geen spugen en nu is hij gelukkig koorts vrij maar hij drinkt weinig tot bijna niks,moet hem echt dwingen en heeft kei weinig plasluiers,dus morgen ff langs ha is erg hangerig en duf,niet de lorenzo die ik ken
ja, buikgriep heerst. Tijl heeft het vanaf woensdag, gaat net wat beter nu. Beel oevrgeben en dunne luiers idd.
nog steeds dunne spuit luiers hier is gelukkig wel koorts vrij,en drinkt en eet wel weet iemand tips om diaree te stoppen? roosvicee stop helpt niet,en banaan en droog kaakje ook niet