Heerst er iets? Ik hoest al 1,5 week de longen uit m'n lijf... :s Zeehondencreche Pieterburen is er niets bij... Vooral 's nachts erg rot, lig er wakker van. Verder niet verkouden, ofzo...
Misschien even langs de HA mijn zusje zit ook aan een kuur vanwege bronchitis... Veel hoesten en voor de rest niet verkouden...
Heb net wel een licht griepje gehad. Dochter ook en vriend begint nu. Maar ja, er heerst altijd wel wat geloof ik.. https://www.degrotegriepmeting.nl/
Het heerst wel. Hier een collega en haar dochter flink aan het hoesten, mijn nicht (woont in de Randstad) heeft er erg last van gehad (tot overgeven aan toe, bleek beginnende longontsteking te zijn, maar zij heeft dan ook een erg slechte weerstand), een nichtje (woont ook in de Randstad, ook slechte weerstand) ligt/lag in het ziekenhuis en ze denken aan kinkhoest, Eva hoest ook al een aantal dagen flink, gelukkig helpen medicijnen goed (gewoon van de drogist, hoestdrank en pillen voor vastzittende hoest, ik hoor het bij Eva ook gewoon loskomen als ze hoest).
Misschien Lenie even bellen? Zij weet vast wel of er iets onder de zeehondjes heerst Heb je al iets van een hoestdrank gehaald?
Mijn man hoest al 5 weken erg veel. Ook is hij geregeld duizelig. Zelf heb ik dit ook gehad maar niet zolang als mijn man heeft. Als ik jou was zou ik even hoestdrank halen met codeine, dan onder drukt de hoestprikkel en kun je wat beter slapen. Vaak is je keel enzo geirriteert door het hoesten waardoor je juist meer hoest. Ik heb hier altijd codeine pilletjes liggen en die helpen mij erg goed. Kun je alleen via de dokter krijgen, zo'n drankje kun je bij de drogist krijgen Beterschap
Hier heerst er kinkhoest!! Lijkt op de griep maar duurt veel langer en je hoest idd de longen uit je lijf. Kids hier beide kinkhoest, maar nu bijna er weer vanaf gelukkig en zelf denk ik het ook gehad te hebben maar heb me er niet op laten testen.
Hmm, misschien dinsdag dan toch ff naar de huisarts. Ben 2,5 wkn geleden verkouden geweest. Zonder hoesten, wel snotteren, ziek voelen, etc. En ineens vanuit het niets dus nu al 1,5 week flink hoesten, met slijm, etc. Dacht eerst dat het hooikoorts was, want eerste dagen was het nog niet zo heftig.
Inderdaad heerst kinkhoest... Ik ben al sinds vorige week woensdag thuis! Het is 4 dagen echt heel erg geweest. Heb vorige week vrijdag bloed laten prikken. Bleek geen kinkhoest, maar een flinke ontsteking. Ik heb pilletjes van de dokter gehad (promethazine) en die helpen wel, want ik kon door het hoesten ook niet slapen. En ook heel vervelend: Hevige hoestbuien + zwangerschap = broekplassen. Maar goed, deze hele week, sinds maandag denk ik, is het ergste voorbij. Nu is het nog maar een gewone hoest, maar hij houdt wel aan. Assistente zei dat dat wel 3 weken kan duren. Ik ga in elk geval na de Pasen weer werken. Dan ben ik 2 weken ziek geweest!!! Oja, mijn hoestbuien eindigden vaak in kokhalzen en zelfs drie keer spugen, vanwege het slijm in mijn keel. Heel vervelend. En ik was er benauwd van. En niet te vergeten hevige hoofdpijn door het hoesten en spierpijn in buik, rug, benen, omdat mijn hele lichaam meehoestte... Beterschap! PS: Met promethazine mag je ook niet autorijden, maar goed, ik ga toch nergens heen...