L'oreal Nude ( BBcream) ervaring ?

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik zag op tv de (nieuwe) creme van L'oreal Nude, dit is een gezichtscreme die een dekkend effect geeft, dus niet een foundation maar een lichte creme die een kleurtje geeft, er word gezegt dat de creme zich aanpast aan jou huidskleur.
    Nou heb ik hier (nog) geen ervaring mee, ik hoop op reacties van jullie:D
    Tot nu toe nog niet veel over gevonden op t net, hier onder een link met wat info.
    Review: L’Oréal Nude Magique BB Cream

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.798
    113
    Ik heb de BB cream van garnier en die doet hetzelfde.

Over die creme ben ik super tevreden

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Volgens mij is die toch al op kleur ? ( als soort foundation).....ik dacht dat dit de enige was die als een transparante creme aangebracht en dan pas kleurt.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het schijnt meer een getinte dagcreme te zijn net als de Garnier BB crème

Een BB crème komt uit Azië en is hier jammer genoeg niet mee te vergelijken. Op beautyblogs las ik hier helaas niet veel positiefs over. De BB crème vond ik persoonlijk ook verschrikkelijk. Ben heel blank en leek net een glimmende wortel haha

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Mee eens. Ben ook erg tevreden over de BB cream :D Doe er sinds december iedere dag mee met nog steeds dezelfde tube :$ :)
    Denk dat die van L'oreal hetzelfde is ;)

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik heb hem niet maar vind hem best duur.... 20 euro
    van de garnier kreeg ik jeuk als een gek, daar kan ik helaas niet tegen.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Maar das dan al de gekleurde variant ??

8. XoXo

XoXo Niet meer actief

De creme van ganier is idd gekleurd en die van loreal kleurd pas op je huid. Ik kan helaas niet tegen producten van ganier/loreal, maar had de bb creme van loreal op m'n hand geprobeert en ik vond hem veel mooier en prettiger dan ganier (werk in een drogisterij)

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    #9 stopcontact, 7 apr 2012
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
    Ik heb hem gisteren gekocht, die van Loreal. Hij inderdaad wit als hij uit de tube komt en kleurt tijdens het uitsmeren. Maar volgens de verkoopster is hij niet heel erg dekkend. Dus als je last hebt van vlekjes enz dan kun je dat hiermee niet 100% dekken.

Ik ga hem zo uitproberen. Op de muis van mijn hand vond ik hem heel mooi.

Edit: ik heb hem nu op en hij ziet er erg mooi uit. Ben erg wit van mezelf en zie er nu mooi egaal ietsjes getinter uit. Ik had zowezo wel een redelijk egale huid zonder puistjes. Tot zo ver dus erg tevreden over de Loreal bb creme. Ik heb er wel mn eigen dagcreme onder want ik heb een gevoelig, droog velletje ;)

10. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik ben ook nog elke keer aan het twijfelen om 'm te kopen. Sommigen zijn er erg tevreden over, en sommigen zijn helemaal anti.. Had me toen ook aangemeld voor zo'n sample, maar niets ontvangen.

Misschien toch maar even naar de drogist om een sample te vragen?

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Kun je misschien ook doen ja. Want echt goedkoop is hij niet. Maar ik moet zeggen dat deze me het beste bevalt van alles wat ik heb geprobeerd. Je hebt er ook niet veel van nodig. Bij de Etos is nu het 3e loreal product gratis. Misschien is dat een idee?
    Ik had toevallig nieuwe blush en haarverf nodig. En koop normaal niet zo duur... maar zelfs de blusher waait niet weg! Ook erg fijn dus ;)

12. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik zou eens kijken op www.veracamilla.nl zij verteld regelmatig over de bb cream ff zoeken rechts bovenin

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb de BB cream van Garnier, heerlijke creme! Eerste tube net leeg, toch ruim 5 maanden mee gedaan ofzo

Kijk, dat die van Loreal je eigen huidskleur wordt kan nooit natuurlijk, een creme kan niet kijken naar je huid en dan dezelfde kleur veranderen, Tis gewoon een witte creme die kleurt als ie n contact komt met huid, en bij iedereen kleurt ie zeer waarschijnlijk hetzelfde.

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ben helemaal gek van de Garnier, geweldige creme, misschien dat ik die van de Loreal ook eens ga proberen, kijken welke ik fijner vind.. :)

Deel Deze Pagina