wie heeft er ervaring met de lief tuitbeker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marcy26, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Vorige week heeft ons zoontje een lief tuitbeker gehad van opa en oma..leuk ding maar het probleem is dat ons zoontje er geen drinken uitgezogen krijgt.
    We hebben het zelf geprobeerd maar je moet echt enorm hard zuigen om er überhaupt wat uit te krijgen..zo hard dat het gewoon pijn doet aan je tong!
    Dit lijkt me natuurlijk niet de bedoeling en vroeg me af of iemand dezelfde ervaringen mee heeft?

Onze zoon drinkt normaal moeiteloos uit de tuitbeker van avent.

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb hem hier ook liggen, maar die gebruikt ze natuurlijk nog niet ;). Maar op mijn werk wel. Als je de dop eraf draait dan zit er een soort dopje op. Daar krijgt hij niks uit als die erop zit. En anders kan je ook het antilek eruit halen. maar goed, dan dus wel een lekkende beker.

ben benieuwd!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Tuit bekers vind ik zelf zowizo vrij onmogelijk als het van die anti lek dingen zijn. Vaak kan je het anti lek gedeelte er wel uit halen om schoon te maken, kijk eens of het zonder anti lek deel makkelijker gaat?

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dat dus! Maar ik vind een beker zonder anti lek juist altijd een goede gelegenheid om een kind te leren dat je een beker niet op de kop moet houden en moet zitten om te drinken. ( Dus hier overdag nu open bekers en in de autostoel of onderweg een rietjesbekertje )

5. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    bedoel je dat dopje die bovenop de antilek zit?

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ehmm, ja denk het wel. Het dopje waarmee je zeg maar het drink gat afsluit. Die kan je eruit halen en dan kan hij als het goed is makkelijker drinken, probeer zelf maar. En anders kan je inderdaad de hele constructie eruit halen, dan loopt het bijna vanzelf zijn mond in ;).

7. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Heb het nu beide geprobeerd..eerst dat dopje eraf gehaald wat de antilek afsluit ..dan loopt het er ook zo uit! Mmm denk dat het een mooie beker is voor buiten,haha!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind het een rotbeker, lekt verschrikkelijk!

9. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Je kan hem natuurlijk ook gewoon zonder deksel geven, als stap naar een gewone beker. En dan alleen aan tafel. Ik vind hem er zelf zo leuk uit zien :)

Deel Deze Pagina