Hallo dames, Mij zoontje heeft al zeker 4-5 weken dunne smurrie als ontlasting, waarvan 1 week ook echt vieze diarree met kapotte billetjes als gevolg. Een paar dagen had hij weer goede vaste ontlasting en nu is het weer elke keer heel dun met doorlekken etc etc.. Last van doorkomende tandjes heeft hij niet en verder eet & drinkt hij heel goed en hij heeft ook geen enkele keer koorts gehad. Wat zou dit dan kunnen zijn en waarom blijft het aanhouden? Kan het ook aan z'n eten liggen? Dat hij van iets teveel/ te weinig krijgt ofzo? Willen jullie mss een meekijken met z'n schema voor een hele dag...wellicht moet ik iets aanpassen? - Fles 210 cc + 1 volkorenboterham met jam/stroop/smeerkaas/smeerworst -Fles 100 cc + 1 volkorenboterham met jam/stroop/smeerkaas/smeerworst -paar stukjes komkommer/tomaat/paprika - fruit (ongeveer 150 gram) + stukje soepstengel/liga - groeten + aardappels (ongeveer 200 gram) + toetje -gedurende de dag 1 volle beker diksap (dun aangelengd) Nu hij dunne ontlasting heeft krijgt hij waker banaan en wat witbrood maar het lijkt niet echt te helpen... Wat zou ik hier nog aan kunnen aanpassen? Alvast bedankt voor eventuele tips!!