Heerst er iets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BLiS, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Whahaha, hoe kan dat nou!:D

Mijn man had een bakje bami bewaard in de koelkast, ik heb het met bakje (wegwerpbakje van de olijven) en al weggekieperd. Als kind heb ik eens moeten spugen na zuurkool, heb het toen 20 jaar niet durven eten, alleen al van de lucht ging ik bijna over mijn nek...;)

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me al af hoe het bij jou was nu.... maar het klinkt alsof jullie nog wel even in de lappenmand zitten.. Hopelijk zet die koorts niet door en blijft de thee nu lekker zitten....

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik dacht echt dat we sinds gisteravond weer op de goede weg waren maar sinds een uurtje zijn we denk ik weer aardig terug bij af.
    Gisteravond had hij nog redelijk gegeten en eigenlijk heel goed gedronken, ook de hele nacht goed geslapen en werd hij vanmorgen vrolijk wakker. Ontbijtje ging er goed in en ook zijn drinken.

Tot net..hij lag net op bed en wordt na 30min. huilend wakker. Ik bedenk me dat hij misschien een vieze luier heeft aangezien de diarree nog wel aanwezig is.
    Bleek dus niet zo te zijn en ik kleed hem weer aan om naar beneden te gaan, eenmaal beneden schijt hij me toch echt tot 3x toe zijn luier vol en sijpelt alles via de luier richting de benen..
    Ik blij dat ik hem weer schoon en fris heb, spuugt hij toch ineens flink!!
    Ventje heeft kennelijk toch nog wat dwars zitten :(

4. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Arm ventje, sterkte ermee.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach, sneu zeg..

Gelukkig heeft hij over de hele dag dus wel vocht binnen gekregen.
    Toen mijn dochter voor de eerste keer flinke buikgriep heeft gehad, heeft dat ruim een week geduurd, af en aan. Dan weer een dag niks aan de hand om 's avonds alles er weer uit te gooien.

Beterschap voor je kleine man! Ben je zelf wel weer een beetje opgeknapt?

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Nina3; Dankje

@maja82; Ik hoorde al dat deze variant zo'n 5 dagen kan duren, nog zeker 2 te gaan dus :(
    Vind het zo sneu voor hem..
    Ben zelf gelukkig weer aardig opgeknapt, gelukkig wel want dan kan ik me ook iets beter focussen op hem.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sinds vanmorgen is het weer huilen, huilen en huilen :(
    Eten wil hij wel, maar zodra hij het in de mond krijgt vind hij het toch niks aan.
    Drinken wil hij wel erg graag!
    Ook viel me op dat hij nu ineens paarse lippen heeft!

8. zogelukkig

Duurt wel lang zeg!
    Paarse lippen?;)
    Zolang hij drinkt, kan een ha toch niks doen.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Paarse lippen ja, zegt je dat iets?
    Ik heb het zelf nog niet eerder meegemaakt bij de kinderen.
    Drinken wil hij echt heel graag, ben allang blij want het compenseert de vele diarree luiers en het vele overgeven.

10. zogelukkig

Nee, zegt me juist niks. Maar het klinkt wel eng.
    Heb even gegoogeld, maar schijnt vaak voor te komen bij kleine kinderen als ze ziek zijn. Door te weinig voedingsstoffen bijv. En dat klinkt in jullie geval aannemelijk. Wat is zijn temperatuur?

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou morgen toch de ha even bellen als het nog niet beter is. Toch even checken.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @zogelukkig; Dat lees ik dus ook, maar lees ook her en der dat het gelijk medische aandacht nodig heeft:
    Blauwe lippen, handen of voeten bij een oudere baby zijn geen goed teken, en vereisen onmiddellijke medische aandacht.
    Ziektesymptomen: Je baby gezond houden op Pampers.com
    Zijn temp was vanmorgen 37,1

@maja82; Zat ik me dus ook al te bedenken, we zijn dan al wel inmiddels 5 dagen bezig.
    Begin me een beetje zorgen te maken.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als je je zorgen maakt en wil weten of die blauwe lipjes kwaad kunnen of niet, kan je ook altijd de HAP even bellen. Al is het alleen maar om te vragen of je daar terecht zorgen om maakt of niet. Zo niet, weet je dat en kan je alsnog morgen even naar je eigen huisarts.
    De kans is heel groot dat het 'gewoon' een flinke buikgriep is, maar het is wel fijn om dat zeker te weten ;)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    de laatste weken hebben we al geregeld in het weekend bij de HAP gezeten, voor mijn eigen geruststelling wil ik ook eigenlijk wel even overleggen.

Luca is inmiddels weer wakker en heeft ook alweer overgegeven toen hij beneden was :(

15. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Lees even mee maar de temperatuur is vaak, ook ak had je de avond ervoor bijvoorbeeld koorts laag aan het begin van de dag om vervolgens daarna vaak weer op te lopen. Heb al eerder mee zitten lezen het duurt idd wel lang nu! Beterschap!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En zojuist weer flink overgegeven :(
    Ik ga zo toch maar even de HAP bellen om te overleggen wat ik nu het beste kan geven en wat te doen, alles wat ik nu ook geef komt er weer uit.
    Is toch niet te doen zo? :(

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Inmiddels heb ik de HAP gebeld en kunnen we om 15.30 terecht, het was er ontzettend druk maar ze willen hem graag zien.
    Op advies nu alleen over op ORS, per keer 10ml...zo zielig want als hij dat op heeft zegt hij "op!" "nieuwe" en drukt mij de beker in de handen.
    Hij wil zo graag meer maar dat mag hij toch echt niet.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He bah, wat toch rot dat hij blijft spugen. Fijn dat je even met hem naar HAP kan. Het is idd het beste om hem elke keer een klein beetje te geven, zijn maagje is zo van slag.. Maar het arme mannetje wil natuurlijk gewoon lekker drinken. Sneu hoor!
    Hoop dat hij gauw weer opknapt!

19. Purk

Purk Niet meer actief

Oei wat sneu! Mooi dat je naar de hap mocht. Hier heerst overigens het rotavirus. Behoorlijk pittig buikgriepje!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    onze luca ligt inmiddels in het ZH met een neussonde..
    Moeten een nachtje blijven, morgenochtend verder kijken naar het beleid.
    Hij was bij de hap erg apatisch..

Deel Deze Pagina