Waar ik op reageer staat niets over keelontsteking. Maar over keelpijn! Keelontsteking is heel wat anders. En logisch dat je je dan ziek meld.
Beterschap allemaal. Hier geen keelpijn gelukkig, wel overgeven en diarree. Wij zijn op bezoek in Duitsland en hier zijn ze heel makkelijk met medicatie dus ik heb nu iets tegen het overgeven en de misselijkheid gekregen. Ik hoop dat het helpt. Voel me nog steeds knap beroerd.
Hier ook alle 3 in huis met keelpijn, flink verkouden en heel erg hoesten. Na ruim anderhalve week knappen we gelukkig weer een klein beetje op.
Diegene die keelpijn hebben zitten ook met hoestbuien en heftige koorts die hebben ze inderdaad liever niet in het ziekenhuis aan het werk
Hier nog niks gemerkt. Ik zie ook geen zieken om mij heen. Maar ik klop het even af want voor ik weet ben ik zelf aan de beurt
Oh nou dat verklaard zich. Ik heb al dagen keelpijn en voel me per dag anders. Ene dag best beroerd andere normaal. In elk geval ook mega verkouden. Ik heb hier toch een hekel aan zeg, ik ben bijna nooit ziek Niet dat ik overigens ziek ben als in bed liggen. Moet gewoon werken en kleine kinderen verzorgen maar het kost allemaal wel meer moeite zo zeg!