heerst er momenteel iets met hoesten, droge keel, vieze smaak...

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Super bedankt voor je reactie! Hopelijk is het hier precies zo want dan is het zondag allemaal weer goed! :)

2. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @frummeltje: Ik heb dit ook gehad, de klachten komen van die witte pit op je amandel, een zogenoemd amandelsteen (google maar eens)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hoest hier al zeker een week de longen mijn lijf uit.. maar hier meer vastzittende hoest.. heb al en drankje en t werkt ietsjes, maar heb niet t idee dat t aan het overgaan is...

4. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hier ook, het begon met een pijnlijke keel ong. een week lang toen werd het kriebelhoest, schor en een snot smaak en nu ook met een loopneus.
    Mijn meisje hoest en niest afentoe (zo zielig) en mijn vriend heeft nergens last van.

5. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Jee hier ook rauwe keel, verkouden, hoesten..blehg.
    En kleine kereltje doet gezellig mee.
    Arme ziel!

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hier ook erge keelpijn hoofdpijn vreselijk hoesten en heel erg benauwd :( en Snachts idd flink slijm ophoesten , ik stik er haast in af en toe , vreselijk!!!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ook hier heerst vanalles

ik heb 3 weken terug 3 dagen flink buikgriep gehad.
    vorige week zondag is Collin ineens heel verkouden geworden met tussendoor wat verhoging en nu hoest hij nog steeds :( arm ding
    en mij heeft ie ondertussen ook aangestoken. heb ook een halve week gesnotterd en nu ook nog een beetje nasleep (hoesten) ervan

8. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Ja ik denk dat er wel iets heerst, alleen Frummeltje heeft het over een witte pit op haar amandel. Ik heb dit ook gehad (amandelsteen) en had exact dezelfde symptomen.

9. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook een hele lichte verkoudheid gehad, met een heel klein beetje hoesten!! Heeft niet langer dan 4 dagen geduurd, dus dat was dan wel weer beter

10. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    nou meiden, vorige week dinsdag werd mijn dochter ziek, hoge koorts en ze bleek een griepje te hebben. Zondag lag manlief plat met griep en maandag zat ik in de auto op weg naar mijn werk, maar voelde me zo beroerd, (had zondagavond al koorts), dat ik weer terug naar huis ben gereden en mijn bed in gedoken ben.

Ben nu dus herstellende van de griep, blegh...

Maar ik hoest ook nog lekker, al gaat dat wel een stuk beter en is mijn slijm een stuk losser.

En ja thanks, mom23, was inderdaad een amandelpit, zodra die weg was, was die gore smaak ook weg!!

Deel Deze Pagina