Wat is een goed en goedkoop autostoeltje groep 1 (voor bij oma&opa in de auto)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara78, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Ik zoek dus een autostoeltje voor groep 1 (tot 15 kg) voor in de auto van oma en opa. Het liefst zo rond de €50 - €75. Ik zie er veel in div brochures maar wat is nou een goede??? Waar moet ik op letten? Ze zijn allemaal goedgekeurd maar waar let ik nog meer op??

Alle tips zijn welkom!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De ANWB heeft een auto stoeltjes test gedaan geloof ik, probeer daar anders eens op te zoeken?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Als ik heel eerlijk ben zou ik goed nadenken hoe vaak ze met je kind weg gaan en of het niet moeilijk is om je stoel over te zetten. We doen dat in 5 minuten en hebben het tot nu toe een keer gedaan. Ik vind het voor onze situatie dus te duur om een tweede stoel aan te schaffen.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou idd goed naar de ANWB test kijken. Mijn ouders hebben ook geen eigen stoeltje, maar ik heb Julia liever in een goed stoeltje en dan maar overzetten, dan in een slecht stoeltje voor het gemak. Als het echt niet anders kan, dan zou ik eventueel nog tweedehands kijken, of eens rondvragen in je omgeving!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn moeder wilde ook een stoeltje kopen, maar we hebben besloten het toch niet te doen, voor die paar keer dat het nodig is verzinnen we wel wat anders, fiets, of ons stoeltje overzetten naar haar auto. Ik wilde liever geen Hema stoeltje of een ander B-merk.

Overigens kostte onze Maxi Cosi Tobi ook maar 130 euro, bij de outlet van Babypark (kleur uit 2010)

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Wij hebben zelf een 'dure', maar voor in de auto van opa en oma idd een goedkoper stoeltje. Het is een Nania, ik dacht van het type Driver maar dat weet ik niet zeker.
    Tja, die tests.. het zal allemaal héus wel kloppen hoor, maar ik vind het Nania-stoeltje in gebruik echt tig keer prettiger dan ons eigen dure stoeltje.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij zitten met hetzelfde probleem. Twijfel tussen een goedkope autostoel of toch een tweedehands. Maar dat wordt ook vaak afgeraden.
    Overzetten is hier geen optie.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij zijn hier tevreden over het stoeltje van de HEMA

Deel Deze Pagina