eerst een vriendinnetje van mijn dochter ziek en vooral veel overgeven... ben daar niet in de buurt geweest juist om dit te voorkomen.. dan komt er een vriendje hier logeren die werd snachts ineens ziek en overgeven... en vannacht onze dochter aan het overgeven... heel raar... heerst er iets?
Ik was zelf ook ziek de afgelopen dagen (maar niet overgegeven). Mijn moeder zei dat in haar omgeving ook veel mensen ziek zijn (Friesland) Zelf woon in in Zuid Holland en ook hier zijn best wel wat mensen ziekjes volgens mij!
Ik had er begin september al last van, man een paar dagen later... heel naar maar zo over in ons geval... een uur of 8 voel je je hondsberoerd dan 3 dagen lamlendig en hangerig en dan is het helemaal over
Of er iets heerst, geen idee. Buikgriep is gewoon super besmettelijk. Niet raar dus dat je dochter ook ziek is geworden.
Het heerst altijd wel,alleen hoor je het nu vaker nu de scholen overal weer volop zijn begonnen en kindjes elkaar gemakkelijk aansteken in de klas omdat ze veel in contact zijn met elkaar. En de kinderen nemen die virusdeeltjes weer ''fijn'' mee naar huis en dan bestaat er een kansje dat iemand het oppikt en er ziekjes van word. In de klas van mijn oudste dochtertje is het echt raak. Juf ziek geweest (maag/darm klachten) veel kindjes die klagen over hun buikjes,waarvan een van die kindjes onze dochter is. Maar ze eet goed,drinkt goed alleen soms komt er opeens een buikpijn opzetten en is ze misselijk maar er gebeurd verder niks. Paar weken terug (echt precies in mijn kraamweek) had ik een virusje dat op min darmen geslagen was. Was er niet ziek van maar was wel erg vervelend. De R is weer in de maand dus massaal aan de vitaminepillen haha. Ik ga straks voor mijn 2 oudste ook weer vitaminepillen halen om hun weerstand goed te houden. En tja,mocht er toch een,of beide ziek worden dan is er helaas niks aan te doen dan uitzieken. Maar in de zin van of het NU heerst... Het heerst altijd wel. Alleen gaat het in pieken en dalen. Beterschap voor alle zieke kindjes en sterkte voor de mama's!
Ja er heerst buikgriep volgens mijn huisarts. Hier is mijn oudste net weer beter, de middelste zit ziek naast mij op de bank. Man is wel aan het werk maar zeker niet fit en ik hobbel er tussen door op 50% De baby tot zover niks en dat blijft hopelijk ook zo, hij heeft al genoeg op zijn bordje gehad.
Hier ook hoor, m'n zoon begon donderdagavond met spugen en werd zaterdag echt ziek, vaak spugen en de dag daarna koorts en diarree. Is nu nog slapjes, maar al stukken beter dan gisteren. Hij heeft het beneden erg gezellig met oma. Sinds vanochtend heb ik het namelijk zelf te pakken zowel braken als diarree. Had m'n eerste dag zwangerschapsverlof toch echt anders voorgesteld..
Hmm ik heb last van mn keel en vanochtend stond ik op met een verstopte neus.. hopelijk blijft het daar bij
hier ook zit met een kindje die alvanaf donderdag 39,5-39,8graden koorts heeft snotverkouden een vriendje waar hij mee afzou spreken is ook donderdag ziek geworden blijkt op school dat er in iedere klas wel 2 a 3 kinderen met de zelfde symptonen thuis zijn wat het is geen idee maar dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd ja zo zielig wil helemaal niks eten drinken is echt op aandringen pff niks aan als ze zo ziek zijn dus ja denk dat er wel wat heerst ik kom uit omg arnhem