heerst er weer iets ofzo?

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    eerst een vriendinnetje van mijn dochter ziek en vooral veel overgeven... ben daar niet in de buurt geweest juist om dit te voorkomen.. dan komt er een vriendje hier logeren die werd snachts ineens ziek en overgeven... en vannacht onze dochter aan het overgeven... heel raar... heerst er iets?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik was zelf ook ziek de afgelopen dagen (maar niet overgegeven). Mijn moeder zei dat in haar omgeving ook veel mensen ziek zijn (Friesland)
    Zelf woon in in Zuid Holland en ook hier zijn best wel wat mensen ziekjes volgens mij!

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    buikgriep heerst ook al weer overgeven en diarree hopelijk is je dochter snel weer beter

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou mijn oudste begon vanmorgen ook te spugen!

Maar heeft gelukkig geen koorts oid..

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Naar mijn idee heerst er altijd wel wat

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier gister ook een spugend kindje helaas....

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er begin september al last van, man een paar dagen later... heel naar maar zo over in ons geval... een uur of 8 voel je je hondsberoerd dan 3 dagen lamlendig en hangerig en dan is het helemaal over

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Idd;)

9. Koon

Koon Niet meer actief

Of er iets heerst, geen idee. Buikgriep is gewoon super besmettelijk. Niet raar dus dat je dochter ook ziek is geworden.

10. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Het heerst altijd wel,alleen hoor je het nu vaker nu de scholen overal weer volop zijn begonnen en kindjes elkaar gemakkelijk aansteken in de klas omdat ze veel in contact zijn met elkaar.
    En de kinderen nemen die virusdeeltjes weer ''fijn'' mee naar huis en dan bestaat er een kansje dat iemand het oppikt en er ziekjes van word.
    In de klas van mijn oudste dochtertje is het echt raak.
    Juf ziek geweest (maag/darm klachten) veel kindjes die klagen over hun buikjes,waarvan een van die kindjes onze dochter is.
    Maar ze eet goed,drinkt goed alleen soms komt er opeens een buikpijn opzetten en is ze misselijk maar er gebeurd verder niks.
    Paar weken terug (echt precies in mijn kraamweek) had ik een virusje dat op min darmen geslagen was.
    Was er niet ziek van maar was wel erg vervelend.
    De R is weer in de maand dus massaal aan de vitaminepillen haha.
    Ik ga straks voor mijn 2 oudste ook weer vitaminepillen halen om hun weerstand goed te houden.
    En tja,mocht er toch een,of beide ziek worden dan is er helaas niks aan te doen dan uitzieken.
    Maar in de zin van of het NU heerst...
    Het heerst altijd wel. Alleen gaat het in pieken en dalen.

Beterschap voor alle zieke kindjes en sterkte voor de mama's!

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja er heerst buikgriep volgens mijn huisarts.
    Hier is mijn oudste net weer beter, de middelste zit ziek naast mij op de bank. Man is wel aan het werk maar zeker niet fit en ik hobbel er tussen door op 50% :)
    De baby tot zover niks en dat blijft hopelijk ook zo, hij heeft al genoeg op zijn bordje gehad.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Er heerst altijd wel iets. Het is maar net of jij (en je gezin) 'de lul' bent of niet.

13. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor, m'n zoon begon donderdagavond met spugen en werd zaterdag echt ziek, vaak spugen en de dag daarna koorts en diarree. Is nu nog slapjes, maar al stukken beter dan gisteren. Hij heeft het beneden erg gezellig met oma.
    Sinds vanochtend heb ik het namelijk zelf te pakken zowel braken als diarree. Had m'n eerste dag zwangerschapsverlof toch echt anders voorgesteld..

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hmm ik heb last van mn keel en vanochtend stond ik op met een verstopte neus.. hopelijk blijft het daar bij :D

15. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook zit met een kindje die alvanaf donderdag 39,5-39,8graden koorts heeft snotverkouden een vriendje waar hij mee afzou spreken is ook donderdag ziek geworden blijkt op school dat er in iedere klas wel 2 a 3 kinderen met de zelfde symptonen thuis zijn
    wat het is geen idee maar dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd ja zo zielig wil helemaal niks eten drinken is echt op aandringen pff niks aan als ze zo ziek zijn

dus ja denk dat er wel wat heerst ik kom uit omg arnhem

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Misschien een roesje van de mazelen meegekregen dat begint ook zo.

Deel Deze Pagina