Ik dacht gisteren, morgen een leuk dagje met onze dochter samen. Nou het is maar saai. Ik wilde ergens op de koffie. Niemand neemt op of appt terug. Zo druk met werken ofzo denk ik...logisch natuurlijk. Iets spontaan afspreken zit er tegenwoordig niet in. Tenminste niet bij mijn familie/vrienden in ieder geval. Veel geld heb ik niet om met haar te gaan shoppen ofzo. Ik zit in de ziektewet door de zwangerschap dus ver lopen gaat hem niet worden....anders maakte ik even een ommetje Dus hier zit ik dan in de bank met mijn tablet. Dochter doet middagdutje. En het is zulk lekker weer....jammer hoor. Heb al wat getoetst en was weg gewerkt en het avondeten staat klaar...ben wel nuttig bezig geweest
Ik was lekker op de fiets gestapt en ergens een ijsje gaan eten. Je hoeft toch niet afhankelijk van een ander te zijn om een leuke dag te hebben?
Ik heb ook bekkenklachten (en flinke ook!) kan bijna geen stap meer verzetten maar fietsen gaat wel prima dus sluit me bij Anouk aan. Was lekker ergens heen gefietst zoals een speeltuin o.i.d. daar kun je fijn op een bankje zitten terwijl de kleine speelt of je kunt ergens heen gaan waar je eendjes kunt voeren ofzo.. genoeg te doen hoor! volgende keer miss van te voren iets bedenken dan zit je ook niet zo voor dit euvel. succes!
zwembadje in de tuin? zandbak? verven/kleien? Zo zagen mijn winters er ook altijd uit,ik ben thuisblijfstakker en verveelde me soms dood.