Jullie zijn niet de enige je hebt et niets aan het maakt het niet minder erg. Maar hier is mijn oudste nu een weekje beter die is dus 14 dagen ziek geweest. Hing tegen longontsteking aan waren er net op tijd bij. Wel 10 dagen ab gehad. Van het kind is niet veel over had wat spekjes en nu is het 3 kilo lichter
pfff ik ken het nog van 2 jaar geleden, drie maanden lang is onze zoon aan het kwakkelen geweest,steeds koorts en dan weer niet, dan weer overgeven en dan weer niet en hij bleef maar afvallen. En ze konden het maar niet vinden. Via bloedonderzoek bleek dat hij toch ergens een ontsteking had zitten en toen voor de zekerheid een longfoto laten maken en ja hoor longontsteking. In ons geval een A-typische (die schijnt niet via een stethoscoop te horen zijn) en hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door zijn 3 maanden daarvoor gekregen vogeltje (allergie dus) Ik hoop dat je kleine meid net zo snel opknapt als onze zoon toen deed toen hij eindelijk de goeie ab kreeg.
Sterkte! Er heerst wel iets wat enorm op de luchtwegen slaat, hoor veel mensen de laatste maanden. Heb zelf ook 2 longontstekingen gehad afgelopen half jaar
Bedankt allemaal! AB doet gelukkig zijn werk, ze is vandaag al een stuk sterker, heeft zelfs al wat gegeten! We hopen dat ze donderdag naar huis mag. ( die zkh-strechers liggen vreselijk )
gelukkig hier was hij na 2 dagen ook al een heel stuk beter, helaas duurt het echte herstel veel langer (hier was hij na ongeveer 5 weken weer de oude) Ik hoop voor je dat de kleine meid donderdag gewoon lekker mee naar huis mag zodat mama (en papa) ook weer lekker in haar eigen bedje kan slapen.
Fijn dat het al its beter gaat adi. Maar wat een schrik idd. En ja, oude emoties/herinneringen kunnen ineens zo maar weer naar oven komen. Hier overigens ook veel mensen met longontsteking deze winter. Hoor er normaal gesproken niemand over, deze winter al 10 mensen er over gehoord Succes en sterkte! En vooral veel beterschap. Hopelijk moen weer naar huis
Gelukkig dat ze opknapt! Herkenbaar hoor, die gevoelens. Zo dubbel als verpleegkundigen je naam kennen en artsen weten hoe de andere kinderen heten enzo... Je wilt eigenlijk altijd een grote onbekende zijn van artsen en ziekenhuizen. Ik hoor om me heen wel het een en ander over longontstekingen, dus blijkbaar gaat er een virus rond dat longontsteking veroorzaakt Hopelijk snel weer helemaal beter, (en tip ze even dat ze in het JBZ fatsoenlijke slaapbankjes hebben: of ze die bij jullie ook niet aan kunnen schaffen... ).
Mijn dochter is net weer thuis, ook longontsteking, twee virussen en een bacterie. Aan de extra zuurstof en sonde gezeten, was heel spannend. Ik hoop dat je meisje snel weer thuis is. Sterkte!!
Hoi Adi, Wat enorm schrikken zeg! Ben blij om te lezen dat je dochtertje zich een stukje beter voelt. Ik zal duimen dat ze donderdag lekker mee naar huis kan! Het heerst echt enorm. Mijn oudste dochter heeft een paar weken lopen kwakkelen met hoge koorts en verschrikkelijk hoesten, mijn jongste dochter werd opgenomen op de kinderafdeling met hoge koorts en benauwdheid toen ze 2 weken oud was. Waarschijnlijk was het een luchtweginfectie.
Adi, pfoeh dat is vast een hele schrik geweest! Fijn dat ze morgen waarschijnlijk naar huis mag. Tjilpje, jeetje dat is ook niet niks! Voor jouw dochter ook beterschap!
Hier ook al meer dan een week op en af hoort en in de avond tegen de 40.. Maar hier gelukkig ook wel wat betere momenten.. AB gehad maar koorts blijft op en af gaan.. Vandaag weer naar HA en er is bloed geprikt morgen de uitslag ze denken misschien aan kinkhoest.. Dus er heerst van alles! Sterkte