Zoontje 3.5 heeft groen diarree

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Trinity, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Mn zoontje die heeft sinds maandag de buikgriep, en ik ben van plan om morgen met hem naar de huisarts te gaan. Hij heeft vrij vaak nu de buikgriep hij neemt het makkelijk mee van school. Vanaf dinsdag avond heeft hij de diarree. Voor de rest drinkt hij goed. Hij eet niet zoals hij normaal doet, maar wat verwacht je dan met buikgriep? hij drinkt voor de rest goed, daar zorgen we ook gewoon voor. Woensdag heb ik zelf ook de buikgriep mee gekregen. We dachten dat het vandaag wat beter was gegaan, hij had vannochtend dan 1 keer diaree, het was groenig, maar wouden het nog even aan kijken. Dat was de enige keer van vandaag dat hij de diarree had tot net aan toe. We gingen naar boven en hij had vrij erge diaree, en dit was donker groen van kleur. Vanochtend heeft hij een drie kwart broodje op, met een glas drinken, nog een glas drinken tussen door, vanmiddag een broodje op, en in de avond heeft hij 1 keer over gegeven met een hap eten. Dus hebben we gezegd van dan hoeft hij het niet te eten. Hij heeft vannochtend en vanmiddag gegeten namelijk.

Weten jullie wat dit kan zijn?? Hij heeft vrij vaak de buikgriep, dit is nu al de 4e keer dat ik zelf buikgriep heb in mn zwangerschap, en hij heeft het ook 4 keer gehad in deze 23 weken.
    Als ik zelf buikgriep heb dan geef ik vaak over, en heb ik nauwelijks de diaree, 1 of 2 keer. Als mn man de buikgriep heeft dan heeft hij ook alleen de diarree en misschien 1 of 2 keer overgeven.

Kent iemand dit?? Weet iemand wat dit kan zijn??

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Even googlen op groene ontlasting geeft
    Kleur van je ontlasting - bloed in je ontlasting - zwart - GezondheidsNet

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Buikgriep is overigens enorm besmettelijk...
    Als je niet stelselmatig je handen wast steek je elkaar continu aan.

Deel Deze Pagina