heerst iets dezer dagen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    6de ziekte? ik weet niet of zoontje dat gehad heeft(vanwege eczeem zie je niet zo goed wat het is)maar totnutoe altijd naar HA gegaan in geval van uitslag of koorts nog nooit over 6de ziekte gesproken., we zullen zien...

hier met 39+ koort naar bed gegaan, en rond 2 uur tegen 40 wakker maar wel vrolijk.hij wilde plassen drinken eten. goed dan maar 1 uurtje midden in de nacht 400cc gedronken en crackers gegeten daarna met zetpil naar bed met mama. 7:15 rende hij naar wc! koorts was gezakt tot 37,9. weer zetpil om 8uur. hij mag 4 per dag.

en hoe gaat het met de andere zieke kindjes?en mama's? ook slaap tekort?

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier om 18.00 wakker met 39.7!
    Ze moest heel nodig plassen en 100 ml gedronken, half 7 weer naar bed met 2 sinasprilletjes en half 10 weer wakker met 37.3!
    Bah wat een ellende hè als je kind ziek is, en dan helemaal met dit mooie weer pfffff

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Vraagje, ze voelt zich nu redelijk en had het net erover dat ze vanmiddag zo graag in het zwembadje wil, maar is dat verstandig??

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wij gaan het niet doen...pff moeilijk he? ik vind het buiten te warm. maar zoontje hier is nog niet koorts vrij.ik wil het liefst liggen, zitten slapen verder niets...

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Wij gaan het denk ik ook niet doen hoor, inderdaad moeilijk pffff, ze zit nu lekker op een kleed te stoepkrijten.
    Vandaag is mijn vader jarig, helaas moet ik er alleen naartoe, balen!

Belize, lastig hè als je zo moe bent, ik kan er ook echt slecht tegen, hoe is het nu met je ventje?
    Hoe is het met de andere kinderen?

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha ik heb maar 1 kindje(had ik maar 3,maar ben te oud moeder geworden=41jaar).ik praat alsof ik er meer van heb?ik denk t komt omdat ik kids als enorme rijkdom zie. hahaha. maar goed, om 8 uur heb ik hem zetpil gegeven. om zijn dag goed te laten lopen zodat hij beter slaapt in de nacht. hij hft op dit moment 37,5.dus is helemaal ok. hij kijkt tv en is best vrolijk. vandaag rustig aan doen inderdaad. hij drinkt beter eet ook wat. voordat t te warm wordt buiten laat ik hem ook in de tuin spelen.maar wel rustig. hij snapt het zelf ook goed dat er heel veel dingen niet kunnen omdt hij ziek is.
    jij bent van die helm topik toch bij babies? dat was erg zeg!nu lijkt het eeuwen geleden he?

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja Chloe heeft een helmpje gehad inderdaad, lijkt inderdaad eeuwen geleden hahaha...
    Wij hebben er ook maar eentje, elkaar op latere leeftijd leren kennen en ik was 38 toen Chloe kwam enne zou er echt geen 3 willen hoor hahaha

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahahaha! geen 3 zeg je dus...

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ik vind 1 soms al heftig, zal wel aan mijn leeftijd liggen:)
    Hier gaat het aardig tot nu toe, ze heeft net een mini gevulde koek opgegeten tja beter dat dan niks hahaha

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter kreeg vorige week vrijdag ook ineens koorts. Zondag de huisartsenpost gebeld omdat ze aangaf keelpijn te hebben. Daar bleek heel haar mond vol te zitten met blaasjes, conclusie hand voet mond ziekte. Maandag kwamen de blaasjes op handen een voeten en was het even kielekiele voor opname omdat ze niks dronk, geen plasluiers en geen tranen meer had. We hebben letterlijk het eerste ijskoude drinken erin gegoten en toen ging ze gelukkig wel drinken...

Bij hoge koorts hebben ze inderdaad minimaal 400 cc vocht nodig om niet uit te drogen, liefst 500 cc..

Inmiddels weer beter maar zo wat kan dat uitdrogen ineens hard gaan...

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier gaat het goed. hij zit met papa mens erger je niet te spelen. koorts weg. maar t komt soms terug in de nacht.

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, jeetje wat schrikken zeg, gelukkig is ze er weer bovenop!
    Belize, gaat de goede kant op dus bij jullie, duimen dat het zo blijft hè!

Hier ging het aardig, hele dag wel een beetje verhoging gehad maar het eten en drinken ging redelijk, geen grote hoeveelheden maar wel genoeg denk ik, hoop dat ze de nacht doorkomt zonder hoge koorts....

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    helaas net weer met zetpil tegen 39 en hij was ook erg brutaal,wilde niet slapen.dus ruzzie met mama, hij dan verdrietig in eigen bedje.ik hoop dat hij slaapt.pfff.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Belize, en is ie wel lekker gaan slapen?

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ons dochtertje van 15 mnd sinds gister in ene hoge koorts 39,5 en werd net mrt wakker met 39,3 wel hoog vind ik al zo vroeg. Meestal loopt het gedirende de dag op

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Vannacht om 16.00 was ze wakker en klaagde over jeuk in haar mond, ook viel me op dat ze echt dat ze vaak moest plassen maar er kwam niks dus denk dat ik zo wel even een plasje opvang en de huisarts ff bel!
    Ze slaapt nu nog lekker:)

17. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaagden jullie kindjes ook over pijn ergens? (Hier in haar been.) Er heerst gewone griep volgens mij. Hier dus ook koorts en slap, heel erg slap, wil alleen maar bij mama zijn :)

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ze is net wakker en alles lijkt goed nu......koorts is weg, jeuk is weg en in haar mondje zie ik niks, wacht het nog wel ff af, wil niet weer voor niks bellen;)

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja hij sliep wel tot 6:45 zonder koorts wakker.maar vandaag weer rustig aan doen.nu lekker in de tuin sloten bouwen in de zandbak.
    nee geen klaag over pijn.maar mijn zoontje klaagt niet zo snel,dus ik weet nog steeds niet wat het is.want hij hft verder niets...

Deel Deze Pagina