Ik gebruik eigenlijk al tijden vitamines voor de vrouw, deze bevallen me goed. Hier zit ook foliumzuur in, 200 μgram. Ik neem altijd 2 pillen, dus dat houdt in 400μgram (0,4mg). Is dit voldoende? Of moet ik hierbij nog apart foliumzuur tabletten voor halen?
het lijkt mij als je 2 tabs in neemt dat je genoeg binnen krijgt. ik heb gravitamon speciaal voor zwangerschap. kan je gewoon bij de drogist kopen.
Ja dat is voldoende, in Gravitamon zit ook 400 μg en volgens de bijsluiter is dat de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid. Lotte
Hoi Hoi Ik lees zojuist je verhaal van de foliumzuur in vitaminentabletten. Nou werk ik toevallig in een drogist en ik zou als ik jou was overstappen op gravitamon of een andere multivitaminen speciaal voor zwangeren. Het kan namelijk zo zijn dat in de gewone multivitaminen (voor vrouwen) er een teveel aan vit A in zit, en dat is niet goed tijdens de zwangerschap. Ook kunnen er kruiden aan toegevoegd zijn die je mischien beter niet kan slikken tijdens je zwangerschap. Veel liefs, Franca
Precis Franca, dat wilde ik ook zeggen. Ik zou ook overstappen op multivitamine voor zwangeren of zwanger willen worden. Hema, of eigen merk van drogist is bijv. niet zo duur als gravitamon.
Hallo, Ik neem sinds een maand of 2 omnibionta pronatal. Vorige maand was ik zwanger maar het is na 2weken overtijd toch afgebroken. Nu denk ik dat ik terug zwanger ben. Ik neem extra foliumzuur omdat ik een 9jaar geleden een kindje met een dubbelzijdige lip-kaak-en gehemeltespleet op de wereld heb gezet. Een grote schok, maar zou haar nu zeker niet meer kunnen missen. De dokter had mij gezegd als ik nog eens zwanger wilde zijn dat ik zeker extra foliumzuur moest innemen. Wie heeft dit ook reeds meegemaakt en heeft nadien bevallen? En hoe is het gegaan? Ik ben wel een klein beetje bang, want het kindje moet toch wel veel meemaken. groetjes, Anne-lise