hai, wij willen het nieuwd dus vertellen dmv een t-shirtje die de oudste aan heeft. heeft iemand enig idee of je die ok zo kunt halen of dat je moet alten drukken? heb al een gezocht maar de meesten kan maar klein stukje op een regel ofzo en das niet genoeg hihi.
Op deze site staat een foto van ons shirtje, zo hebben we het gisteren aan mijn familie verteld. Wij hadden hem hier besteld (simplycolors) Onder kopje bedrukking staat voorbeelden en daar staat eentje onder die net ff anders is.
Wij hebben een shirtje besteld bij rainbowbabies. Zo kan en klaar kopen... ik heb ze nog nooit gezien eigenlijk...
ok super, bij sipmply colors krijg ik het niet voor elkaar. maar rainbowbabys is goed want kan ik ook hier in dld laten bezorgen das prettiger. nu alleen nog uien hoe het werkt maar heb hem opgelsagen dankjewel.
Hoi! Ik heb zelf een t-shirtje bedrukt. Bij de hema/hobby winkel/bruna kun je textielpapier kopen. Je kunt er dan elke gewenste tekst/figuur met je printer mee afdrukken en daarna op strijken. Ik vind het niet moeilijk en heb al verschillende originele t-shirts bedrukt. Bestellen kan natuurlijk ook, is lekker makkelijk. Succes!
zelf maken heeft natuurlijk het voordeel dat je erop kan zetten wat je wilt Leuk idee trouwens! Kan ik nu niet meer gebruiken maar wie weet voor de eventuele volgende hahaha
Ik heb bij de hema de goedkoopste rompertjes gekocht en daar met textiel stiften voor opa''s geschreven: Hoi Opa! Ik ben onderweg, Tot 1-11-2009! voor de oma's natuurlijk hetzelfde..! Ze vonden het allemaal heel erg leuk..!
wij hadden deze besteld bij kidsers ze hebben er daar een aantal kant en klaar met bedrukking, die zijn wat goedkoper als de shirtjes die je nog moet laten bedrukken. Je hebt ze ook in andere versies. Vond het wel leuk zo'n shirtje, maar vind het ook onzinnig om er heel veel aan uit te geven omdat ze hem maar een paar keer aan hebben.