Na twee zwangerschappen met een giga buik (zware kindjes en veel vruchtwater) is m'n buik in een slappe zebra veranderd. Ik heb echt vel over en veel striae. Super balen... Momenteel heb ik erg veel moeite met kleding kiezen, ben al een aantal keren tevergeefs gaan shoppen. Want er hangt gewoon vel over m'n broek heen... Neem ik een maatje groter dan zakt de broek van m'n kont... Qua kilo's ben ik alweer bijna op het gewicht van voor de zwangerschap dus het is echt vel dat over is. Ik weet gewoon echt niet hoe ik dat moet verhullen. Wordt dat vel ooit minder? En heeft iemand kledingtips?
Ik denk dat je het echt nog even wat tijd moet geven...super dat je al weer bijna op gewicht zit, maar je lijf moet ook nog een beetje "straktrekken". Ik weet niet of je al aan het sporten bent (dat duurde bij mij heeeeel lang voordat ik weer aan de slag ging, en dat is NIET erg), maar dat zal ook wel een verschil maken. Ik had ook vel, maar merk nu wel dat het echt meer op mijn buik zit. Waar nog wel vet af moet. Maar het hangt niet meer los. Dus geduld, het komt waarschijnlijk wel goed. Nou ja goed, ik heb zelf geaccepteerd dat mijn lijf niet meer hetzelfde zal worden als voor de 3 kindjes. Moeten de restkilo's er af?Ja. Wil ik weer een goede conditie hebben? Ja. Maar mijn lijf is qua vorm gewoon veranderd Wat betreft verhullen qua buik heb ik 2 woorden: tuniekjes en wikkeljurkjes mijn vriendinnetje is styliste en die heeft mij echt geholpen met shoppen voor goede kleding
Hier vaak zwarte legging met zwart katoenen rokje (h&m basic) En dan een leuk shirtje erop Kleed goed af!!