Al een tijdje bezig en toch onverwachts zwanger, wie.....?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Annalise74, Dec 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik vraag me af bij wie de zwangerschap toch onverwachts ineens kwam?

Ik bedoel dus: Je bent al een tijdje bezig en elke maand word je weer netjes ongesteld. Je begint de hoop al een beetje op te geven. En dan net in de maand dat je het totaal niet verwacht: Je bent zwanger! Je was bijvoorbeeld druk bezig met andere dingen of maar 1 keer geklust buiten je vruchtbare periode (dacht je). Ben erg benieuwd naar de verhalen...

Groetjes,
    Annalise

2. Niet meer actief

hoi meid
    helaas van mij geen positief verhaal
    maar wie weet andere meiden?
    ik ben ook benieuwd

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee sorry kan je er ook niet bij helpen

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Helaas, nog geen ervaringen...
    Ben wel van plan om deze maand de thermometer achter slot en grendel te doen en me alleen te richten op een eventuele NOD... pas als die voorbij is wil ik me er weer mee bezig gaan houden... en dat zolang het nodig is... (maar das moeilijk.. dat merk ik nu al)
    Dus wie weet komt mijn ervaring nog...

5. Niet meer actief

Bij mij was het totaal onverwachts...onregelmatige menstruatie...naar de gyn geweest voor medicijnen om de menstruatie op te wekken.
    Medicijnen ingenomen maar werd niet ongesteld...en ik moest ongesteld worden anders kon ik niet met clomid beginnen.

Toen toch maar even een test gehaald en hartstikke zwanger!
    M'n zoontje is inmiddels 4 en we zijn bezig voor een 3e druif.
    Ik zit nu op dag 41 in mn cyclus en heb het gevoel dat het weer lekker langdradig gaat worden.
    Stiekem hoop ik op de zelfde afloop als toen...

Liefs Nies

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dit kun je beter vragen in het forum 'zwanger'.... ;)

7. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja hier, voor deze hebben wij er 23 rondes over gedaan en juist de ronde dat ik geen kwaaltjes had en het eigenljk voorlopig op had gegeven was ik zwanger! :D

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bij mij was het wel onverwachts, maar dat kwam omdat ik net gestopt was met de pil. Dus in de eerste ronde meteen zwanger en daar had ik niet op gerekend......

Maar wel superleuk natuurlijk!

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0
    hoi hoi,

bij mij was dit idd het geval. bij beide zw.schappen. (eerste geeindigd in een 'missed abortion') ik was bij beide er die maand absoluut niet mee bezig en had zoiets van "nu even niet' ook niet op het forum geweest enzo alles over zwanger worden echt weg gedaan en ja hoor die maand zwanger geworden, beide keren. dus ik ben ervan overtuigd geraakt door ervaring dat het 'er teveel mee bezig zijn'wel degelijk invloed heeft. mits je 'gewoon' vruchtbaar bent natuurlijk. ik hield me altijd vast aan de medici, die zeiden altijd dat dit medisch gezien geen invloed had op het zwanger worden, maar nu weet ik wel beter ;) .

gr en succes

saskia

10. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hoi ik heb vandaag een test gedaan 4 dagen voor mijn nod en positief.
    en eigenlijk had ik get niet verwacht,want we zijn druk bezig met een verbouwing van de badkamer.

nu maar hopen dat het positief blijft.

Share This Page