Wel menstruatie, geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marsab, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wie heeft dit ook (wel eens)?

Ik werd in mijn vorige cyclus (eerste echte cyclus) keurig na 27 dagen ongi, na de ontpillingsronde van 52 dagen.
    Maar heb toen geen ei kunnen opsporen en FF ook niet! Gebruik ook ovulatietestjes...
    Nu zit ik in mijn 2e cyclus en ik denk mijn ei op dag 25 gehad te hebben (ovulatietestje was donkerder dan dat ik normaal heb en mijn temp steeg de dag erna) Maar nu heb ik vandaag dus wat last van mijn buik en net bij toiletbezoek wat bruinige afscheiding... Ik denk dat ik ongi word, maar dan heb ik deze cyclus dus weer geen eisprong gehad! :cry: Wie herkent dit en/ of kan mij helpen!?

een verdrietige Marsab

2. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Kan je dan geen eisprong hebben met een cylus van 27 dagen? Ik ben gister weer ongesteld geworden nadat ik vorige maand primolut heb geslikt. Ik was dus helemaal blij want ik dacht dan moet ik nu wel weer een eisprong hebben gehad. Zat gister op dag 26.

Ben dus ook heel benieuwd naar een antwoord!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    niemand?

wat raden jullie aan om te doen, HA?

4. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    als ik jou was zou ik nog even gedult hebben, je bent nog maar net van de pil af. sommigen zijn een half jaar aan het ontpillen, ik snap het wel hoor je wilt graag zo snel mogelijk zwanger zijn :D

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ja maar, is het dan mogelijk dat je geen eisprong hebt? Ik ben dus idd ongi geworden vanmorgen. :evil: En dus net als in mijn vorige cyclus geen eisprong. Dan heb ik toch helemaal geen kans om zwanger te worden! :cry: Ik wil ook eens in spanning zitten, van: over 2 dagen kan ik testen. Maar dit heeft zich dus vanaf augustus nog niet voorgedaan! Ja daar wordt je heel onzeker van...

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    marsab hoe kom je erbij dat je geen eisprong hebt dan?

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ja, dat vroeg ik mij ook af...

Ik zie een mooie temperatuurcurve en je hebt een donkerdere streep gehad op een ovu-test. Dat laatste wilt niet zeggen dat je geen eisprong hebt gehad, maar soms 'mis' je die piek als je bijvoorbeeld 's nachts ovuleert.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het kan dat je geen eisprong hebt heeft mijn HA mij verteld maar dan heb je vaak wel een hele lange cyclus

9. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    of een als je een cycles hebt van minder dan 21 dagen... volgens mij heb je gewoon eisprong hoor, kzou niet weten waarom niet..
    succes

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ik heb dus misschien een late eisprong, naar jullie idee...Op dag 25 dit keer. Maar als ik op dag 27 ongi wordt kan dat toch niet?!
    Echt heel donker werd mijn ovulatietest niet. (dit testte ik op dag 24) Dus die dag 19 van FF is niet mogelijk. Dan kan mijn ei toch nooit innestelen als ik zwanger zou raken.... Dan heeft het maar 2 dagen.
    Vandaar dat ik denk dat ik geen ei heb.

11. Tinkerbel80

Ik denk wel dat jij een ei hebt, die ovulatietesten hebben niet bij iedereen hetzelfde resultaat. Misschien heb je met dat tempen ook wel pech gehad.

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dit is mijn 1e cyclus die ik getempt heb... geen ei volgens mij!
    Ja ik dacht op dag 23 (werden mijn testjes heel iets donkerder), maar daarna dus ongi...

13. Tinkerbel80

Was cyclusdag 12 geen eitje? Ik weet niet of na je eitje je temperatuur weer daalt. Ik ben zelf nu mijn eerste cyclus aan het bijhouden dus ik moet het ook allemaal nog even zien hoe het werkt. Kan me alleen niet voorstellen dat jij geen eitje hebt met zo'n mooie cyclus.

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    En dit is dus mijn 2e getempte cyclus. Ff schat mijn ei op dag 19, maar ovulatietestjes waren negatief en mijn temp stijgt ook niet echt. Ik zelf dacht op dag 25 (ovulatietestjes wederom heel iets donkerder) en temp stijgt erna. Maar na 2 dagen dus weer ongi....

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Als je je ei hebt DAALT je temp en NA je ei stijgt hij met een paar tienden... ;)

16. Tinkerbel80

Ja dat snap ik maar blijft dat tot je menstruatie? of is dat alleen als er bevrucht is?

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Oh sorry, :oops: Nee dan blijft je temp hoog, tot je ongi wordt dan daalt hij weer. Als hij na je NOD hoog blijft, kan het zijn dat je zwanger bent (bij zwangerschap blijft je temp hoog)

18. Tinkerbel80

Misschien een idee om eens met je huisarts te gaan praten dan. Bezoekje kan geen kwaad.

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ja dat dacht ik ook al...ik wacht het nog 1 cyclus aan, dan heb ik ook genoeg tempkaartjes waar hij eventueel iets mee kan. :rolleyes:

20. Tinkerbel80

Frustie he? Komt allemaal wel goed!

Deel Deze Pagina