Hallo dames, Misschien stomme vraag. Mijn man wil mij morgen mee nemen naar een motorcross in openlucht. Krijg daar dan veel te maken met hun uitlaatgassen. Weten jullie of dit kwaad kan voor de baby omdat het zo meer bloot wordt gesteld als in het dagelijkse leven. Snap dat je het dan niet kan ontzien maar als het kwaad kan dan kan ik het nu wel ontzien.???? Kan er niet echt iets van teruglezen. Groetjes Karin
Ja, uitlaatgassen zijn schadelijk... maar in hoeverre... dat weet ik niet. Voor één keer wat meer, zou in principe vast meevallen. Maar kijk... dat is ieders keus... Sommigen gaan gewoon nog wel eens naar de kroeg zo een keer in de zoveel tijd... ja en dan krijg je ook rook binnen. Of op verjaardagsvisite waar gerookt wordt.. En dat is dan niet continu maar heel soms... en of dat erg is.. dat is dan weer aan je zelf (wat je zelf vindt) Ik zou denk ik gewoon gaan... maar ja ik weet eigenlijk ook niet hoeveel gassen er in de openlucht er bij je binnenkomen daaro bij de motorcross. Ik realiseer me nu ook ineens dat ik best vaak in de file heb gestaan... en dan komen de uitlaatgassen ook in je auto... succes met je keuze! groetjes!
tja als je langs een drukke straat woont krijg je er elke dag mee te maken. zal wel niet zo erg zijn hoor