heet gebakerde hormonenbom!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ooo ik lig hier helemaal in een deuk, wat herkenbaar!!
    Ik heb deze zwangerschap al met meerdere mensen ruzie gehad bijvoorbeeld, en ik irriteer me supersnel!
    En als mensen dan gaan roepen: tja, ligt aan de hormonen he, word ik woedend!!! ook al hebben ze vaak wel gelijk:)

van de week waren de buurjongetjes voor mijn deur aan het spelen, en ik weet, het zijn kinderen maar mijn god, een herrie dat ze aan het maken waren! Ik lag op bed, mijn zoontje ook, maar ik werd er al wakker van omdat ik het raam open had, het was tussen de middag trouwens. Heb dan mn slaapje zo hard nodig. Normaal kan ik ook wel relativeren dat het kinderen zijn en dat kinderen nu eenmaal luidruchtig spelen en geen rekening houden met evt. slapende buurvrouwen.. maar nu! heb die jongens dus ook een uitbrander gegeven! Of ze niet ergens anders kunnen gaan spelen en dat ik gek werd van hun gegil, of ze niet normaal konden doen:)

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Haha gelukkig kunnen jullie er om lachen! Ja, kweenie hoe ik aan dat woord ''graftak'' kom. Het floepte er echt uit.

En ik vind het ook zooooo vervelend als mensen zeggen, het ligt aan de hormonen..! JA DAAAAAGGG!! :x

:D:D:D

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    hahahahahah! :D:D:D
    Ja wij zeggen zelf nog wel eens dat het aan hormonen ligt, maar oh wee als iemand anders dat zegt...:x
    Mijn moeder heeft er een handje van. Ik vind haar normaal al irritant, maar er was mee om te gaan. Ik had tenslotte mijn sigaretten en mijn wijn :)
    Maar nu... Al het irritante dat ze doet komt twee keer harder binnen. Waar ik dan normaal naar buiten had gelopen voor een sigaretje zit ik nu 'binnen vast'... en als ik dan een keer uitval, omdat ze weer drukte zit te maken om niets (gister om de kleur van haar gordijnen, was dat nou ivoor of kiezelwit?... :$) kijkt ze me aan met zo'n blik... Ach, je hormonen hebben je wel te pakken he? :x:x:x Daar wordt ik zo link van!!! En dan ook nog zeggen: die arme vriend van je.... AAARGH Mijn vriend heeft iig de bijsluiter van zwangere vrouwen gelezen :D Die laat me gewoon met rust als ie een wat hormonaler momentje signaleert. De schat :)

En dat van dingen laten vallen en dan willen oprapen heb ik ook. Ik probeer het twee keer en als het dan de derde keer nog niet lukt word ik echt heel agressief :) Meestal eindigt het gevallen ding met een schop in een of andere kamerhoek, waar manlief het 's avonds dan weer met een glimlach weghaalt... :)

Liefs, Hormonstertje :D

4. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    haha ja heel herkenbaar hoor. Vooral m'n man moet het ontgelden. Ik ben een emotioneel wrak, het lijkt wel erger als bij mijn andere zwangerschappen. Mensen moeten vooral niet volgas tegen me ingaan want dat gaan ze niet winnen! Nope!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik had van te voren ook echt een opruim/poetstik. Nu kan het me echt allemaal niemeer schelen en soms doe ik de afwas maar 1 keer per week ofzo. Dan is het zoveel dat ik het in etappes moet doen haha. Gelukkig heb ik veel serviesgoed. Schaamschaam.
    Laatst komt mijn vriend kapot thuis en ploft op de bank neer en zegt: Ik doe helemaal niks meer. Waarop ik naast hem neer plof en zeg: Goedzo want ik doe ook niks :D haha. Te erg

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik scheld iedereen de huid vol van wie me ni zint of mijn mening niet deelt. Van de week de VVE omdat ik een verstopping had in de keuken. Ook lastige telemarketeers snauw ik af voel me daarna schuldig.

Ook ben ik een huile balk geworden ik jank om alles!!! Leuk,lief, verdrietig etc. Heel irritant en daar word ik boos om op mezelf

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    ik lach me rot haha..
    Nee die man van mij;
    Ik heb hem dat boek van Kluun gegeven;
    Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt,manlief leest nooit maar ligt bij dit boek in een scheur.
    Op pagina 3 of zo staat;
    Geef een zwangere vrouw ten alle tijden gelijk,je verliest het hoe dan ook.
    Die rare van mij geeft me nu LETTERLIJK overal gelijk in,is zo niets aan dat ik er GIFTIG van wordt..
    En als ik dan boos en verdtietig ben (om achteraf niets natuurlijk) lacht hij me op dat moment uit (vind ik) en zegt dan;
    ahhh wat schattig,ja staat in elk boekje dat je zo gaat doen hormonen lieverd..
    Ahhh kan hem wel schieten dan!!
    (verder is hij lief hoor!;))

Deel Deze Pagina