Zo onzeker!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bailey08, 16 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey08

Bailey08 Lid

12 aug 2015
    44
    1
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag ben ik 16+4 weken. Heb al 4 echos gehad en de combinatietest gedaan. Alle echos waren super goed en de kleine doet het super.
    Toch blijf ik maar zo onzeker dat er wat mis kan gaan. Ik kan der gewoon niet van genieten. Ik heb zelf al zon angelsound gekocht om me zelf gerust te stellen. Dit helpt wel opzich.

Zijn der meer mensen die dit hebben? Zal het weggaan als je de kleine gaat voelen? Voel wel soms wat maar dat is niet altijd.

Liefs mij

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ken het gevoel niet maat wil je wel zeggen probeer het los te laten en ga genieten. Een zwangerschap duurt maar zo kort en als je baby'tje er straks is ga je deze tijd missen en misschien heb je dan zelfs spijt dat je deze tijd niet bewust hebt genoten van het zwanger zijn!

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik ken het gevoel! Als ik een controle heb gehad denk ik van zie je wel alles is goed. En dan een ander halve week voor de volgende controle begint bij mij de twijfel ook weer toe te slaan. Heel af en toe voel ik de kleine en dan ben ik gerust gesteld. Maar met dit trimester hoeft het niet elke dag. En dan begint zo de twijfel alweer toe te slaan. Ik mag bij onze verloskundige 1x in de twee weken als ik daar behoefte aan heb. Maar wil niet zeurend overkomen. Nu alweer spijt van. Verheug me op de dagen dat ik de kleine elke dag voel!

4. Bailey08

Bailey08 Lid

12 aug 2015
    44
    1
    0
    Nan1984, ja dat hoor je veel. Ik moet het ook proberen dalijk heb ik spijt.

Flowertje36, dit heb ik nou ook! Als ik geweest ben dan heb ik een paar dagen geen last. Ben ik een week verder dan komen de twijfels weer. Wil ook niet zeurend over komen dus bel ook niet voor alles. Ik
    Ga om de 4 weken naar de verloskundige en me echos heb ik ook losse afspraken voor. Nog 4 weekjes en dan kan de kleine jonge weer zien haha. Echt vreselijk. Moet meer vertrouwen hebben in me lichaam.

Moet ook wel der bij zeggen dat ik helemaal nergens last van heb.
    Ook niet gehad. Me buik gaat nu pas een beetje groeien. Dus dat maakt het er ook niet makkelijker op haha maar we mogen niet klagen! :-d

Deel Deze Pagina