Spelen in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sinds dat Eefje kan staan is het leven er niet eenvoudiger op geworden, terwijl ze eerst zo netjes en rustig in bed sliep is ze volgens mij nu haar bedje gaan zien als loopkooi, niets is leuker dan met trappelzak aan te gaan staan, zitten, staan zitten en dan het liefs ook nog even mama roepen om te laten zien wat ze kan..

nu dus ook vannacht, ik heb geen oog dichtgedaan, mevrouw heeft de hele nacht lopen flauwekullen, beer pakken, staan, beer uit bed gooien, mama roepen, en dan ook nog zwaaien als mama binnenkomt... als ik haar dan neer leg en zeg dat ze moet gaan slapen luisterd ze wel, maar een half uur later begint het feest weer..

mijn vriend vind dat ik de babyfoon moet uitzetten en haar maar moet laten spelen, zolang ze niet huilt niet op reageren. maar heeft ze haar slaap niet nodig? of moet haar 3 poppen uit bed gooien? heb elmo vanacht al verwijderd omdat ze met die irritante oogjes tegen haar bedje aan het rammen was..

dus beren ontvoeren of gewoon laten spelen?

groetjes

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

lekker laten spelen, ze vallen vanzelf in slaap.

hier is het tegenwoordig ook van 7 tot savonds 10 in bed spelen. dan horen we ook wel papa of mama, maar we reageren niet.
    soms wil ik nog wel eens het muziekje opnieuw aan doen (rond 9 a half 10)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou de beren beernappen ;)

verder zou ik ook de babyfoon uitzetten. laat ze maar spelen als ze moe word gaat ze slapen.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lekker laten spelen maar ook het overgrote deel van het speelgoed uit bed halen. Het is tenslotte geen plek om te spelen maar om te slapen. Hoe meer er in ligt, hoe meer prikkels.
    Mijn zoontje ligt al sinds 6 mnd in bed met: grote Nijn, knuffel Nijn en een kussenboek. That's it. Daar kan hij heel goed nog een half uurtje mee spelen voor hij gaat slapen en in de ochtend (na 7:00) krijgt hij wat extra speelgoed om nog even mee door te spelen.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zou wel wat eruit halen...maar niet alles...want het kan maar zomaar zijn dat ze echt nog niet moe is.
    Dan zou ze zich kunnen gaan vervelen en errrug vervelend kunnen gaan doen.

Als Finn nog wakker is en niet huilt laat ik hem ook lekker...vind het juist wel leuk en lief dat ie zo goed alleen kan spelen in zn bedje.

Zou dus lekker de babyfoon uitzetten...als ze gaat huilen hoor je het dan wel als die uitstaat???

6. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Heer ook eerst een uur ( soms 2 uur ) lang spelen in bed.. dan hoor ik d'r giegelen en gillen van plezier... en kletsen tegen d'r knuffels.. springen in bed... en uiteindelijk is het stil. ik denk dat ze alleen maar langer wakker blijft als je erna toe gaat... Ik heb het ook nooit echt een probleem gevonden, ze word vanzelf een ker moe. ook haar 3 knuffels pak ik niet af. dat zou zo sneu zijn.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik zou idd babyfoon uitzetten en lekker laten gaan.
    Ze valt vanzelf in slaap

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    om die rede heeft mijn zoon alleen 2 kleine knuffeltjes in zijn bed
    meer niet om dit te voorkomen. zodat ze gaan spelen
    ik zou haar dus alleen 1 ding mee na bed geven om te slapen de rest uit bed halen

9. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier was het ook 'groot feest' toen Iris kon gaan staan in haar bed. Ik ging ook alleen terug als ze echt huilde en verder liet (en laat) ik haar gewoon haar gang gaan.
    Ook nu nog duurt het best lang voordat ze gaat slapen, maar ze rommelt dan wat met haar knuffels en kletst wat af! Leuk om te horen....daarom laat ik de babyfoon lekker aan staan; kan ik heerlijk mee genieten!

10. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Als mijn zoontje in zijn bedje nog wat aan het spelen en kletsen is voor of na het slapen gaan, laat ik hem ook begaan.
    Als hij al een tijdje aan het spelen en kletsen is. Ga ik even naar boven om hem weer neer te leggen. De ene keer gaat hij dan ook slapen, de andere keer gaat hij gewoon nog door met spelen en kletsen. Hij valt dan vanzelf in slaap.

11. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Blij te lezen dat we niet de enige zijn! Gister een eergister gewoon normale tijd naar bed gedaan en om 22.30 sliep hij pas! (op een gegeven moment wel huilen maar toch steeds gaan staan :S).

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje ouwehoert als hij zich goed voelt ook lekker een half uur tegen zijn beer bij gaan slapen en wakker worden.

Deel Deze Pagina