Hallo Meiden, Ik moet dit toch even delen, ben er helemaal happy door! Ik heb toen ik 16 weken zwanger was de bugaboo cameleon denim 107 gekocht bij baby dump. Wilde per se niet wachten, ik moest en zou hem dan hebben en dan ook laten leveren. We mochten er een voetenzak bij uitkiezen, ik koos de zwarte omdat er toen geen denim kleur voetenzak was (bestond niet). Nu was ik laatst bij baby dump en zag ik dat ze een denim voetenzak hadden! Ik dus best wel balen, ik had veel liever die denim kleur. Nu dacht ik net, weet je wat, laat ik een emailtje sturen met de vraag of ik de zwarte nog mag ruilen (is immers nog nooit gebruikt, kindje is nog niet geboren) en aangezien de denim duurder is zou ik wel bijbetalen... Ik krijg vrijwel meteen een emailtje terug dat ze de denim voetenzak naar me opsturen met retourstickers voor de zwarte! Dus ik helemaal blij, hoef er niet eens voor op en neer te rijden! Daarna ik gevraagd hoe het zit met bijbetalen omdat de denim duurder is, krijg ik weer een mailtje terug dat het allemaal kosteloos is Super service toch! Wilde ik toch even met jullie delen
de babydump heeft altijd een goede service ik ga nooit meer ergens anders heen haha. Bij babypark ben ik echt schandalig behandeld die mogen van mij wel een koude douche krijgen
zeker goede service zeg! ik heb zelf net afgelopen weekend mijn kinderwagen daar besteld. Werd ook gelijk bijverteld dat mocht ik binnen nu en de bevalling zien dat hij ergens anders goedkoper is ik gelijk aan de bel moet trekken en krijg dan het verschil terug. Plus dat zaterdags besteld, 's maandags waren ze al met de bestelling bezig. Zou de eertse week van januari geleverd worden hier, nu blijkt een onderdeel pas de 2e week bij januari binnen te komen. Gelijk maandagmorgen al een telefoontje erover dat ze dan als het goed was week 3 leveren zodat alles tegelijk komt. Nou helemaal prima!
Ik heb twee weken geleden ook een babykamer besteld bij Babydump. En een paar dagen geleden kreeg ik de nieuwsbrief online in mijn mail met de aanbieding dat je bij een babykamer een waardecheque van 50 euro krijg voor badartikelen. Dus ik meteen bellen... en ja hoor.. de waardecheque krijg ik thuis gestuurd. So happy! Want 50 euro korting is best veel geld voor badartikelen.
Babydump heeft super goede service! Wij hadden alles al binnen en toen kregen we extra nog een keer korting op de maxicosi en wij hebben een textielbon gekregen van 50 euro. En net voor Nina werd geboren was ik in de zaak voor een luiertas en zag ik dat je bij de bugaboo een voetenzak kreeg dus ik gevraagd telt dat ook nog voor ons en dat bleek zo te zijn. Kregen hem een paar dagen later netjes over de post thuis gestuurd
Ja wij kunnen ook alleen maar zeggen een superservice! Onze box + ledikantje zijn beschadigd geraakt door de tandjes van onze zoon. Wilde graag weten of ze iets van stiften hadden om het bij te werken. Ik kreeg een reactie dat er een nieuwe box onderweg was en dat ze tevens de kanten van het ledikantje kwamen vervangen! SUper goed geregeld!
echt gaaf dat ze zo ver gaan in hun service! Ga binnenkort daar ook maar weer eens bestellen denk ik!
Ik heb laatst een nieuwe babyfoon gekregen. (op het randje van de twee jaar garantie). Ik hoefde alleen maar te vertellen wat er mis mee was (ze hoefde het ding niet eens te zien), en ondanks dat het nieuwe model 10 euro duurder was, kregen we die zo mee! Ook hebben ze een keer 2 nieuwe afdekdopjes voor de wielen van onze wandelwagen gestuurd, toen we er 1 kwijt waren. Ik ben ook erg blij met de service daar!
Hier minder goeie ervaringen en goeie ervaring met babydump. Ik had de cabino combi kinderwagen bestelt...Kreeg hem geleverd en was gelijk stuk bij het inelkaar zetten(Het frame moet bij het uitklappen over een of andere pin heen schieten maar dat deed hij niet). Ik bellen dat hij stuk was maar ik werd gewoon afgescheept! M'n moeder was pislink en zei ik bel wel even. Uiteindelijk voorelkaar gekregen dat ik een nieuwe zou krijgen. Daar gingen weer weken overheen...Eindelijk de nieuwe wagen binnen. Wat denk je? Weer bij het inelkaar zetten stuk!!! (Dit keer klinkte het voorwiel er niet in en viel het wiel er telkens onderweg). Toen waren er flauw van en zijn we maar naar het dichtsbijzijnde filliaal van babydump gereden. Eenmaal daar aangekomen alles uit de auto ik mn verhaal doen in de winkel dat de wagen kapot is. Het enige wat de verkoper zegt: Aghja die problemen zijn bekend met die wagen...Is een prut wagen. Hij nam geen eens de moeite om te bekijken wat er mis was aan de wagen!! Toen maar de mutsy transporter uitgekozen (wel gewoon bij moeten betalen) deze was echter wel snel binnen want na 2 weken had ik de kinderwagen....ik was 38 weken zwanger toen ik de mutsy uitkoos.
Babydump heeft niet altijd zo'n goede service als hier beschreven word. M'n ouders wilden een maclaren buggy kopen voor kleinzoon, en op de buggy stond dat die met korting was. Dus mijn ouders naar de kassa dat ze die wilden hebben. Volgens de winkel was die niet meer in de aanbieding terwijl kaartje er nog wel aan hing. Normaal gesproken geef je dan als winkel voor de prijs die aan het kaartje hangt. Maar nee hoor, ze kregen niet de korting. Die hebben dus hun buggy nu ergens anders gehaald. Maar zelf hebben we gelukkig wel positieve ervaringen met baby dump.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Baby Dump. Toen ik van de oudste zwanger was en mijn kinderwagen wilde bestellen zat hier geen luiertas bij. Een paar weken later was deze actie er wel en na een tip op dit forum toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd naar BD. Omdat de kinderwagen nog niet was uitgeleverd hadden wij ook recht op deze actie en werd er alsnog een luiertas bijgeleverd. En toen we een paar maanden geleden onze buggyinzet wilde ombouwen voor de kinderwagen waren we de adapters kwijt. Dus maar nieuwe besteld via de site maar kreeg te horen dat het wel 6 weken kon duren voor ze deze konden leveren. Die tijd hadden we niet omdat ik dan waarschijnlijk al bevallen was. Dus maar even langs bij Baby Dump en het 'probleem'voorgelegd. Daar hadden ze in het magazijn nog een setje liggen van een demowagen,mochten we zo meenemen. En een paar weken geleden was ons onderstel finaal afgebroken maar Mutsy kon ons niet fatsoenlijk helpen en wist niks van deze problemen af terwijl Babydump wel wist dat dit een bekend probleem was bij de Mutsy en heeft ons onderstel bij Mutsy aangeboden voor reparatie. Ook nu weer goed geholpen en ipv de 6weken dat de wagen weg zou zijn heeft het nu maar 3 weken geduurd. We konden zelfs als we dat wilden voor deze periode een wandelwagen gebruiken. Nee,wij zijn zeer te spreken over de service van Baby Dump maar kan idd per filiaal verschillen.
Nou ik vind het bijzonder dat de meeste zulke goede ervaringen hebben want ik heb alleen maar hoop gezeik daar!! Het begon met kinder kamer bestellen tegelijk met kinderwagen. Later was de kinderwagen ergens anders goedkoper dan zou je volgens hun zeggeb het verschil terug krijgen....nou ik kon hoog en laag springen geen cent wat ik terug kreeg. Ook bij hoofdkantoor werd ik afgewimpeld!!! later werden we gebeld dat alles 2 weken later geleverd zou worden als afgesproken. En dat terwijl het 3maanden van te voren besteld was.dus uiteindelijk 3,5 maand moeten wachten!! Toen gingen mijn schoon ouders een box kopen voor ons. Uitverkocht, want de gene die nog achterstond zou gereserveerd zijn voor een klant. Dat kan natuurlijk, dus hun bestellen en zou de woensdag daarop binnen zijn. Komen zij daar aan nee we hebben net alles verkocht...ja maar we hadden besteld..nou jammer hoor konden gewoon weer wachten!! Toen hadden hunin de winkel een deel van de kinderkamer betaald als verassing. Twee dagen later werd alles thyus bezorgd en wij betalen de hele rekening...hebben ze de eerdere betaling er niet afgehaald en konden we weer 2 weken wachten tot we geld terug kregen...wat een rot service daar zeg!!!!!
Wij hebben ook prima ervaring met de babydump in eindhoven. We hadden voor onze zoon eind 2008 een babykamer besteld in mat wit. Toen hij geleverd zou worden werden we gebeld dat de kamer in mat wit door de fabriek niet geleverd kan worden, maar pas over een aantal weken (dat was te kort want dan zou ik al bevallen zijn). Het alternatief was dezelfde kamer maar dan in hoogglans wit. Deze was 300 euro duurder, maar mochten we hebben zonder bijbetalen (deze kon wel direct geleverd worden). Dat hebben we dus gedaan (na wel eerst in de winkel te hebben gekeken of we hoogglans mooi vonden). Moet zeggen dat we er heel blij mee zijn, want is een super makkelijk schoon te maken kamer en beschadigd helemaal niet! Wij zijn tevreden over babydump! Jille