Even van me afschrijven hoor. We hebben 3 gezonde kinderen 2 jongens en 1 meisje. Waar ik natuurlijk heel erg blij mee ben. Het is ook druk, maar vooral gezellig! Ze zijn in de leeftijd van 4 jaar 2 jaar en bijna 1 jaar. Dus allemaal redelijk snel op elkaar. Maar we hebben altijd geroepen 4 kindjes te hopen krijgen. Nou is het voor mij nooit een twijfel geweest om voor een 4e te gaan, maar voor manlief wel. Tot 2 maanden terug, toen had hij zoiets van is goed we gaan ervoor, maar wel spontaan, niets met ovutesten enz enz. Oke prima we laten het lot bepalen helemaal leuk! Kreeg ik vanmorgen weer zo'n rotopmerking van hem "en jij wil nog een 4e?" We zaten net in het spitsuur, ja dan is het druk, oudste naar school andere 2 inpakken in de buggy je kent het wel. Maar ondertussen hebben we dus wel onveilige sex en zouden we nu zomaar zwanger kunnen zijn van de 4e. Dus ik ben dan soms echt boos om die opmerkingen grrrrrr..... wat moet ik met zo'n man!!! Groetjes Lies
Ik vind dat je hem op een rustig moment als jullie samen zijn moet zeggen dat hij je kwetst met zulke opmerkingen. En zeggen dat je er daardoor aan twijfeld of hij wel echt een vierde wil. Waarschijnlijk schrikt hij en heeft hij geen enkel idee hoe diep t jou raakt
Hé Lies, Plaagt hij je niet een beetje of misschien is het hem soms allemaal even iets teveel? Als hij echt geen 4e meer zou willen, had hij vast wel aangekaart interesse in voorbehoedsmiddelen te hebben, toch? En trouwens, als je toch al 3 kinderen hebt, wordt je 'spitsuur' met een 4e toch niet zo heel veel drukker als nu Succes!! xxxies, Singha
Ik denk ook dat het meer een geintje was, maar desalniettemin zou ik het wel even met hem bespreken en zeggen dat het je kwetst, zeker met het oog op dat je al zwanger zou kunnen zijn...
of het echt plagen is weet ik niet, want ik denk als er eenmaal een 4e in aantocht is dat ie het wel leuk vind, maar hij vind het nu soms gewoon echt veel te druk en word het hem echt even teveel, omdat ik dan ook nog weleens op hem aan het mopperen ben dat ie me moet helpen ipv me in de weg te lopen. Dan zeg ik ook tegen hem, ""die 4e maakt dan ook niet meer uit het is nu toch al druk. Het ligt aan jou, jij helpt me nooit mee" Of hij helpt wel, maar dan net niet op de manier zoals ik het had bedoeld, daar word ik dan ook al geiriteerd door. Terwijl hij het natuurlijk wel goed bedoeld. Ach ja af en toe......... komt goed moet het soms gewoon echt even kwijt!
ben je niet al zwanger??? je klinkt als een hormoon bommetje Ik denk idd dat je man aan het plagen was....
Haha ik ken dat.. Ik kreeg van mijn man de opmerking in de vakantie (toen ik voor het eerst in m'n leven 4 dagen overtijd was): Nou hopen dat je maar snel ongesteld wordt, dan kan je tenminste weer een drankje drinken.. Schoot bij mij ook verkeerd haha, bedoelde hij helemaal niet zo, maar heb hem wel vriendelijk doch dringend verzocht om dat niet meer zo te zeggen Die mannen zitten nou eenmaal anders in elkaar dan wij
En de mijne ook... Mijn zus is inmiddels bevallen van de vierde en ik heb wel eens geroepen toen ze nog zwanger was: Jeetje, en jij wil er vier? Nooit over nagedacht dat ik haar daar mee zou kunnen kwetsen. Is ook niet mijn bedoeling.