jammer, net uit mijn werk maar iets te laat zie ik! ga morgen m'n wekker zetten, kan ik misschien voor ik moet werken om half 9 even een pb sturen! heb al 2 pendels gehad, dus ben erg benieuwd wat er bij jou uitkomt! misschien een stomme vraag, maar ik kom het nergens tegen.. kan een pendel ook voorspellen dat je bijv. geen kinderen kunt krijgen, of krijg je altijd iets door?? was ik gewoon even benieuwd naar, vindt pendelen zo interessant!
Hoi Babywish, een pendel geeft het aan of je zwanger bent of niet, met de vraag of je nog kinderen krijgt ja of nee. mocht hij onduidelijk zijn doe ik meestal jongen meisje,dan geeft hij het aantal kindjes aan,krijg je er geen meer dan hangt hij helemaal stil. Ik gebruik een echte pendel. Soms als ik leest dat een persoon meer kindjes heeft en ik niet weet wat doe ik ook jongen meisje om te kijken of mijn pendel juist voorspeld Net ook bij een mevrouw gedaan omdat ik wilde weten of de pendel klopte wat de geslachten van haar kindjes zijn,en hij klopte Lies? ik doe het echt weer van morgen 8.00 tot 13.00 uur.( ik pendel dan vanaf 9.00 tot half 3 smiddags.) Anders kan ik het niet meer bijbenen hihi. Moet af en toe even mijn rust nemen en moet straks mijn zoontje weer ophalen. Dan kan ik de pendels die ik heb tot half 3 smiddags af werken. Sorry, maar morgen kan je weer sturen,dan pendel ik graag voor je meid
Ben net een half uurtje te laat maar zie ook dat je morgen weer pendelt dus morgen zal ik optijd zijn !
Dankjewel Bianca, dan zie je mijn pb morgen wel voorbij komen Super spannend!!! Inderdaad je moet ook aan jezelf denken, daarom vroeg ik het ook eerst voordat ik heel brutaal een pb zou sturen dat zou ik niet netjes vinden. Tot morgen! Groetjes Lisette
Bedankt voor je snelle berichtje! Ik ben erg benieuwd of het klopt, en ik ga het je zeker laten weten Bedankt!
@biancamv2, ik heb je pb gestuurd maar geef niet als je het pas morgen door geeft hoor wilde ge.woon even me verhaal kwijt rustig aan. Logies dat je tijden door geeft anders word gekkehuis! Ik wacht het gewoon rustig af
wat leuk! ik kreeg van iemand anders jou naam door, dat je pendelt. helaas vandaag niet, maar morgen hoop ik er weer te zijn!
goede morgen dames, jullie kunnen weer pbtjes sturen hoor,ga zo ff mijn zoon wegbrengen naar school,en daarna ga ik weer aan het pendelen geslagen hihi. Veel liefs Bianca