Ik ga je een PB sturen meid. Super dat je weer aan het pendelen bent. Hoe gaat het met de zwangerschap?
Hier is het echt kei benauwd, waarschijnlijk krijgen wij vanmiddag dat noodweer, afgelopen dinsdag ook al gehad. Maar je krijgt van mij ook een pb, spannend!!! Groetjes Lisette
Hey dames, ik ga weer aan het pendelen,onweer is gelukkig weg en het is weer licht Ik ga het zeker druk krijgen heb al 61 pendel verzoekjes Ik ga gauw aan de slag.
Ook ik had inmiddels een pb gestuurd..volgens blijemeid heb ik in december een positieve test en word het een meisje..dus ben heel benieuwd wat er nu uitkomt..
Nog 2 minuten dames, dan sluit de pendel box weer hihi. Dan pendel ik alle verzoekjes allemaal af. Maandag van 8 uur tot 1 uur smiddags kunnen de mensen weer verzoekjes sturen, in het weekend pendel ik niet,wil lekker met mijn 2 kids en mannetje leuke dingen doen en heb 3 verjaardagen. Dus maandag neem ik weer nieuwe verzoekjes aan. groetjes Bianca
ik had mn pendel eerst naar de verkeerde gestuurd hihi. je zal het inderdaad wel druk hebben.. ben benieuwd wat jou pendel zegt.. liefs
Bedankt voor je pendel!! September, dat is al snel. Ik ben benieuwd... Ik laat je natuurlijk weten of hij klopt.
Heel erg Bedankt voor je pendel. Ik ben er erg blij mee. Ik ga goed mijn best doen om hem uit te laten komen, . September zwanger van een jongetje, het lijkt me geweldig.
Dankje wel voor je pendel. Hoop dat hij uit komt. Heb er inmiddels al 3 voor september. Liefs Annelies
Hoi Bianca, Even een vraagje. heb je mijn verzoekje niet gehad? Je schrijft dat je alles hebt afgehandeld, maar ik heb geen prive bericht ontvangen, heb ik iets verkeerd gedaan? Ik hoor graag van je Liefs lisette