@fayy er staat nergens dat Bianca momenteel pendelaanvragen aanneemt. Je moet goed de topics doorlezen. Bijna alle pendelaars werken met aanvraagtijden. Je had mij ook een pb gestuurd. Deze is gelijk in de prullenbak verdwenen, want ook ik werk met aanvraagtijden.
Hoi Biancamv2 Je heb een tijdje geleden voor mij gependelt En ik wou even door gegeven dat je pendel waar is ik heb vandaag een positieve test in handen. Dankje wel!!!
@ Biancavm2: Ik weet nou niet of ik mijn berichtje op de juiste tijd heb gestuurd. Ik laat mezelf voor het eerst pendelen dus weet nog niet goed hoe het werkt. mvg
Meiden.. Biancavm2 geeft NERGENS aan dat ze NU aanvragen aanneemt. Het is heel irritant als je pbtjes gaat sturen, terwijl de pendelaar nergens aangegeven heeft dat ze aanvragen aanneemt. Ik zou aanraden om haar geen pbtjes te sturen, totdat Biancavm2 zichzelf weer meldt.
@ Alies05: Sommige mensen zijn weten niet hoe het werkt dus vandaar. Ik zelf moet het ook nog ff doorkrijgen en uitzoeken. Maar begin het beter te snappen, je moet dus eigenlijk gewoon terug kijken op pagina's enz!
Veel meiden lezen niet eens, is mijn ervaring. Die zien ergens staan dat iemand een pendel van hun goed had en hopla ze sturen een pb. Of ze zien in een onderschrift van iemand wat namen staan en die sturen ze vervolgens een pb. Tip is idd naar de laatste pagina gaan en dan terug lezen. Veel pendelaars houden op met pendelen, omdat ze dus overstelpt worden met pbtjes, terwijl ze niet aangegeven hebben dat ze pendelen.
Ik wilde je even laten weten dat je pendel voor Oktober niet is uitgekomen ik ben al zwanger!! Bedankt voor je energie...
Hi Bianca, Een tijdje geleden heb je voor me gependeld september, meisje. Je pendel is helaas niet uitgekomen, ik ben gisteravond ongi geworden. Toch heel erg bedankt voor je pendel!! Liefs
Bianca ik kom hier maar even melden dat je pendel niet uitgekomen is. Ik had 2 uurtjes geleden een negatieve test en een uurtje later bruinverlies dus ze zullen nu wel gaan doorkomen. Toch bedankt voor je pendel!
Heej Bianca, Ik weet niet meer zeker of je voor mij had gependeld op testen of op bevruchting, maar als het op bevruchting was dan had je het goed!! Ik heb vanmiddag een test gedaan met vriendlief en er kwam dubbel en dik positief uit en dat al 2 dagen voor nod, Bedankt !!!! Kuss